PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie skutecznie się ogłosić o pracę ?

  • 1. Data: 2003-09-17 14:34:21
    Temat: Gdzie skutecznie się ogłosić o pracę ?
    Od: "Judyta" <e...@w...pl>

    Gdzie mogę, proszę wymienić skutecznie ogłosić się w poszukiwaniu pracy,
    oczywiście bezpłatnie. Poza bo juz znam : www.trojmiasto.pl ,
    www.pracawtrojmiescie.prv.pl , www.anonse.pl , www.onet.pl (ogłoszenia
    drobne), na stronach osiedlowych Orunia Gorna, Morena, Chełm, Wrzeszcz itd.,
    grupy dyskusyjne pl.praca szukana
    Jezeli znacie inne trojmiejskie dobre strony do których łatwo docierają
    pracodawcy, to podajcie. Nie tam gdzie trzeba wypelniac formularze cv i
    zostawiac w niepowolanych rekach swoje dane. Chodzi mi o serwisy internetowe
    w miare bezpieczne. Mozna tez podac prase, gdzie sa oferty pracy poza :
    poniedzialkowa Gazetą Wyborcza, wtorkowy Dziennik Baltycki, czwartkowe
    Anonse.
    Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam !

  • 2. Data: 2003-09-18 00:45:42
    Temat: Re: Gdzie skutecznie się ogłosić o pracę ?
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Judyta" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie mogę, proszę wymienić skutecznie ogłosić się w poszukiwaniu pracy,
    > oczywiście bezpłatnie.
    A ludzie nadal naiwni....
    No coz odrobinka nadzieinie zaszkodzila jeszcze nikomu, ale wiara w rzecz
    nemozliwa tak :)