PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop a soboty

  • 1. Data: 2002-12-11 15:20:39
    Temat: urlop a soboty
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Czy przy wyliczaniu urlopu soboty traktuje się jako dzien roboczy, czy
    wolny? Z KP wyczytałem, że dniami roboczymi są wszystkie poza niedzielami i
    świętami, ale z drugiej strony 41 godzinny tydzień pracy to, przynajmniej w
    moim przypadku, od poniedziałku do piątku.

    Pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2002-12-11 22:05:10
    Temat: Re: urlop a soboty
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > świętami, ale z drugiej strony 41 godzinny tydzień pracy to, przynajmniej w
    > moim przypadku, od poniedziałku do piątku.
    Cześć,
    Gdybyś przeczytał trochę niżej K.P. (paragraf 3 artykułu 154 k.p.) - znałbyś
    odpowiedź :-)
    Dni wolnych od pracy, wynikających z rozkładu czasu pracy w 5-dniowym tygodniu
    pracy, nie wlicza się do urlopu. Ergo - jeżeli Twój tydzień pracy trwa od
    poniedziałku do piątku - sobót do urlopu nie liczysz.

    Pozdrawiam,
    (-) Mariusz Smigiel
    http://www.prawo.pracy.prv.pl