PracaGrupypl.praca.dyskusje › Punkty za pochodzenie?

  • 1. Data: 2002-12-11 10:53:06
    Temat: Punkty za pochodzenie?
    Od: "MiRo" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Co wg Was 'poeta chcial powiedziec' (czyt. przeprowadzajacy rozmowe
    kwalifikacyjna chcial wybadac) pytajac mnie o sprawy typu: czy mam
    rodzenstwo, w jakim wieku, co robi brat, ile lat maja rodzice, gdzie
    pracowali przez cale zycie, itd?
    Dodam ze chodzi(lo) o posade doradcy techn. w calkiem duzej miedzynarodowej
    firmie.

    Pzdr.

  • 2. Data: 2002-12-11 11:03:31
    Temat: Re: Punkty za pochodzenie?
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > pracowali przez cale zycie, itd?
    > Dodam ze chodzi(lo) o posade doradcy techn. w calkiem duzej miedzynarodowej

    Może chcieć dowiedzieć się, jaki jesteś.
    Może chcieć dowiedzieć się, czy masz wzięty kredyt.
    Może chcieć uśpić Twoją czujność, by zpytać o to, co naprawdę go interesuje.
    Może brakło tematu do rozmowy.
    Może chciał dowiedzieć się, jak szybko przechodzisz w rozmowie na tematy
    polityczne (niewskazane w rozmowach z klientami).

    Ciekawe, co to za firma?
    Zgaduję dwa zestawy: miasto G., firma A. lub miasto: W., firma E. a może
    co innego?

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-12-11 15:11:45
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ciekawe, co to za firma?
    > Zgaduję dwa zestawy: miasto G., firma A. lub miasto: W., firma E. a może

    A może chodzi o to, jak reagujesz na wq..nie Cię idiotycznymi pytaniami ;).
    Coś podobnego miałem w firmie V-P w mieście P.

    Jakub

  • 4. Data: 2002-12-11 17:02:08
    Od: Janusz Szpilewski <j...@o...fr>

    MiRo wrote:
> [...]
    > pracowali przez cale zycie, itd?
    > Dodam ze chodzi(lo) o posade doradcy techn. w calkiem duzej miedzynarodowej

    Jezeli zadano Ci rowniez pytanie w stylu "na jakim stanowisku widzialby
    sie pan w naszej firmie za 40 lat?" to prawdopodobnie rozmowca chcial
    sprawdzic predyspozycje rodzinno-srodowiskowe do pracy w stylu life-time.

    Jezeli Twoi rodzice i rodzenstwo przepracowali cale zycie w jednej
    firmie to prawdopodobnie wywarles dobre wrazenie.

    Mozna dyskutowac czy life-time to sposob na XXI wiek, ale wielu
    specjalistow od zasobow ludzkich, zwlaszcza w miedzynarodowych
    koncernach, bardzo nie lubi jak rotacja pracownikow psuje im statystyki...

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 5. Data: 2002-12-12 02:06:06
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "MiRo" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > pracowali przez cale zycie, itd?
    > Dodam ze chodzi(lo) o posade doradcy techn. w calkiem duzej miedzynarodowej

    nie wiem co chcial powiedziec... ale ja bym sie jego grzecznie
    zapytala "przepraszam, ale jaki to ma zwiazek z oferta pracy, w
    sprawie ktorej tutaj jestem?"

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2002-12-12 11:23:20
    Od: "MiRo" <m...@p...onet.pl>

    > Ciekawe, co to za firma?
    > Zgaduję dwa zestawy: miasto G., firma A. lub miasto: W., firma E. a może
    > co innego?
    >
    > Pzdr: Dogbert

    Heh.

    Jeden ze strzalow cechuje tak duzy stopien trafnosci, ze sam nie wiem co o
    tym myslec.

    Pzdr.

    PS. Aha, i tak mnie tam nie chca :((

  • 7. Data: 2002-12-12 12:53:22
    Od: p...@p...onet.pl

    > Mozna dyskutowac czy life-time to sposob na XXI wiek, ale wielu
    > specjalistow od zasobow ludzkich, zwlaszcza w miedzynarodowych
    > koncernach, bardzo nie lubi jak rotacja pracownikow psuje im statystyki...

    Bo to oni wola wywalac, a nie zeby sie ludzie od nich zwalniali :)

    puucek

  • 8. Data: 2002-12-12 13:05:25
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Jeden ze strzalow cechuje tak duzy stopien trafnosci, ze sam nie wiem co o
    > tym myslec.

    > PS. Aha, i tak mnie tam nie chca :((

    Pewnie chodzi o ten drugi, Wrocław, E+H?
    Skąd mogę wiedzieć? Taką mam pracę, by dużo wiedzieć (nie, nie służby
    specjalne ;-) )
    Wiesz chociaż dlaczego nie chcą?
    Jeżeli można to zmienić, a potrzebujesz info, to raczej na priv.

    Pzdr: Dogbert