PracaGrupypl.praca.dyskusje › Formularz na stronach BRE BANKU

  • 1. Data: 2002-12-11 13:42:55
    Temat: Formularz na stronach BRE BANKU
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Witajcie,

    Chodzi oczywiscie o formularz rekrutacyjny - pytanie do tych, ktorzy go wypelniali.
    Za
    kazdym razem gdy klikne 'wyslij' - formularz (wypelniony) otwiera sie na nowo.
    Wszystkie
    pola wymagane sa wypelnione... nie widze wiec przyczyny, dla ktorej mialby sie nie
    wyslac.
    Do dzialu rekrutacji nie moge sie dodzwonic, na maila jeszcze nie odpowiedzieli. Nie
    chcialbym spisac na straty ponad godziny - tyle czasu go wypelnialem... A moze w ten
    sposob formularz za kazdym razem jest przesylany ?!

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-12-12 13:08:45
    Temat: Re: Formularz na stronach BRE BANKU
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote in

    > Chodzi oczywiscie o formularz rekrutacyjny - pytanie do tych, ktorzy
    > go wypelniali. Za kazdym razem gdy klikne 'wyslij' - formularz
    > (wypelniony) otwiera sie na nowo.

    Juz jest OK - tzn. formularz dalej pewnie nie dziala, ale Panstwo z dzialu rekrutacji
    okazali
    sie bardzo mili i wyjasnili mi mailowo co i jak.

    Z kolei Notio PPA dostalo ode mnie dwa maile, ktore pozostaly bez odpowiedzi.
    Iich chyba w ogole nie obchodzi, ze podstawowe narzedzie rekrutacji osob z zewnatrz
    nie
    dziala :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek