PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca-podatki

  • 1. Data: 2002-12-11 11:21:48
    Temat: praca-podatki
    Od: Mirek Czerwiński <k...@d...o2.pl>

    Ello,
    No to ja mam taki problem... napisalem cos dla firmy zagranicznej no i
    teraz trzeba by sie jakos rozliczyc, tylko niemam pojecia co jak i
    gdzie...
    Moze mi ktos powiedziec jak cala sprawe zalatwic zgodnie z prawem
    polskim?
    Sytuacja wyglada tak.. jestem studentem i napisalem program, firma ma
    mi placic procent od zarobku. Z tego co wiem niema w Polsce takiej
    mozliwosci, jedynie mozna to jakos rozlozyc, zeby mi placili co jakis
    okres nalezny mi procent na zasadzie umowy czy cos takiego...
    Moze mi ktos pomoc w tym temacie?
    Glownie interesuje mnie:
    1.Jak mozna to najkorzystniej rozwiazac
    2.jakie papiery od nich potrzebuje