PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop

  • 1. Data: 2007-03-22 12:55:53
    Temat: urlop
    Od: karoli <s...@s...pl>

    Witam, podpisalem swoja pierwsza umowe o prace. Mam zwiazku z tym
    pytania, jak sa naliczane dni urlopowe. Co miesiac mi iles tych dni
    dochodzi? Po jakim czasie moge sobie wziasc urlop, i ile bym tego mial?
    Czy 3miesieczny okres probny w tej firmie tez liczy mi sie do urlopu
    jesli potem podpisze umowe na czas nieokreslony??

    pzdr

  • 2. Data: 2007-03-22 13:21:38
    Temat: Re: urlop
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > Witam, podpisalem swoja pierwsza umowe o prace. Mam zwiazku z tym pytania,
    > jak sa naliczane dni urlopowe. Co miesiac mi iles tych dni dochodzi? Po
    > jakim czasie moge sobie wziasc urlop, i ile bym tego mial?

    1/12 rocznego wymiaru za każdy przepracowany miesiąc.

    > Czy 3miesieczny okres probny w tej firmie tez liczy mi sie do urlopu jesli
    > potem podpisze umowe na czas nieokreslony??

    Pewnie że tak.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/