PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana obowiazkow - wypowiedzenie pracy i placy

  • 1. Data: 2007-03-21 20:03:07
    Temat: zmiana obowiazkow - wypowiedzenie pracy i placy
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    W zwiazku ze zmiana obowiazkow i odpowiedzialnosci ktore nie mam zamiaru
    podpisac (bylo juz na grupie - nowe warunki niezgodne z KP) mam napisac
    pismo odmowne
    prosze napisac tak moze byc

    W zwiazku ze zmiana obowiazkow i odpowiedzialnosci, odmawiam podpisania
    nowego zakresu obowiazkow.
    Wypowiedzenie traktuje jako art. 42 par 2 Kodeksu Pracy (Wypowiedzenie
    warunkow pracy i płacy uwaza się za dokonane, jeżeli pracownikowi
    zaproponowano na piśmie nowe warunki).

    pozdrawiam i dziekuje za opinie

  • 2. Data: 2007-03-21 20:27:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ets32v$d5l$1@atlantis.news.tpi.pl tomek
    <t...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Wypowiedzenie traktuje jako art. 42 par 2 Kodeksu Pracy (Wypowiedzenie
    > warunkow pracy i płacy uwaza się za dokonane, jeżeli pracownikowi
    Może, tylko po co tak obszernie?
    Oświadczam, że nie przyjmuję zakresu obowiązków przedstawionych mi w (tu jak
    najbardziej precyzyjne i jednoznaczne określenie tegoż dokumentu). Data,
    podpis i wszystko.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-03-21 21:02:22
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    > Może, tylko po co tak obszernie?
    > Oświadczam, że nie przyjmuję zakresu obowiązków przedstawionych mi w (tu
    > jak najbardziej precyzyjne i jednoznaczne określenie tegoż dokumentu).
    > Data, podpis i wszystko.
    obszernie to dla wyjasnienia - osoba ktora dala to do podpisania twierdzi,
    ze nowy zakres obowiazkow to nie jest zmiana umowy o prace :)

  • 4. Data: 2007-03-21 21:14:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ets6i3$q0g$1@atlantis.news.tpi.pl tomek
    <t...@p...onet.pl> pisze:

    > obszernie to dla wyjasnienia - osoba ktora dala to do podpisania
    > twierdzi, ze nowy zakres obowiazkow to nie jest zmiana umowy o prace :)
    I może mieć rację - wcale nie musi być.
    Dlatego nie widzę powodu do nadinterpretowania - nie otrzymałeś
    wypowiedzenia zmieniającego, a nowego zakresu obowiązków nie przyjmujesz i
    teraz piłka po ich stronie.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-03-21 21:34:11
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    > I może mieć rację - wcale nie musi być.
    > Dlatego nie widzę powodu do nadinterpretowania - nie otrzymałeś
    > wypowiedzenia zmieniającego, a nowego zakresu obowiązków nie przyjmujesz i
    > teraz piłka po ich stronie.
    byc mozne ma racje, ale raczej nie ma - gosc jest zielony przez ok 25 lat
    prowadzil powiedzmy "wlasna dzialalnosc gospodarcza" a dziki znajomoscia
    jest kierownikiem. Dodatkowo chce aby to bylo wypowiedzenie czyli zwolnienie
    moze dostane odprawe :). Z dostaniem nowej pracy raczej nie ma problemu.

  • 6. Data: 2007-03-22 07:42:05
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    tomek napisał(a):

> [...]
    > moze dostane odprawe :). Z dostaniem nowej pracy raczej nie ma problemu.

    żebyś nie przekombinował. Bo możesz zostać bez odprawy, bez pracy, i
    zaszczanymi papierami.

  • 7. Data: 2007-03-22 09:24:28
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > moze dostane odprawe

    Z jakiego tytułu odprawę?

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 8. Data: 2007-03-22 09:27:23
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Z jakiego tytułu odprawę?

    Nie podpisze nowych obowiazkow i dostanie kopa? A jak dostanie kopa, to
    przysluguje mu odprawa.

    MarkX

  • 9. Data: 2007-03-22 11:16:23
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    > Nie podpisze nowych obowiazkow i dostanie kopa? A jak dostanie kopa, to
    > przysluguje mu odprawa.

    -umowa musi zostać rozwiązana z przyczyn niedotyczących pracownika. Czyli
    jak mu wpisze w wypowiedzenie, że się spóźnia albo ma pypcia na nosie i to
    jest przyczyna zwolnienia to odprawy nie budiet. I bujaj się po sądach.

    -musi być zatrudnionych powyżej 20 osób a w sumie nie wiemy czy tak jest

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 10. Data: 2007-03-22 13:47:53
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest przyczyna zwolnienia to odprawy nie budiet. I bujaj się po sądach.
    >
    > -musi być zatrudnionych powyżej 20 osób a w sumie nie wiemy czy tak jest
    zmiana umowy o prace = wypowiedzenie dotychczasowej
    pracodawca pow 20 osob