PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa-zlecenie - podpisuję

  • 1. Data: 2004-01-28 23:09:19
    Temat: umowa-zlecenie - podpisuję
    Od: "siny" <s...@o...pl>

    czy muszę się wyrejestrować w urzędzie pracy?
    czym grozi zerwanie-konsekwencje (po podpisaniu umowy wyjazd za granicę na
    dłużej)?
    sytuacja z ubezpieczeniem zus?

    pozdr.
    beer

  • 2. Data: 2004-01-29 10:51:55
    Temat: Re: umowa-zlecenie - podpisuję
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Witam,
    Jesli jestes zarejestrowany (a) w Urzedzie pracy, to kazde podjecie pracy
    przez Ciebie
    (czy to o umowe-zlecenie czy to o umowe o dzielo) musi byc zgloszone w ciagu
    5 dni od podjecia pracy.
    Wowczas Urzad uznaje, ze z tym dniem nie jestes juz bezrobotny, i dostajesz
    decyzje, w ktorej napisane jest, ze tracisz status osoby bezrobotnej.
    Po ukonczeniu tego zlecenia, mozesz znowu sie zarejestrowac w Urzedzie.
    Ja mialam taka sama sytuacje, a podjelam prace na umowe o dzielo (TYLKO NA
    TYDZIEN). Wiec najpierw mnie wyrejestrowali, a pozniej musialam
    sie znowu rejestorwac (i znowu musialam wypelniac te zolto-biale duze karty
    A4....pozostawiam to bez komentarza...).

    Pozdrawiam,
    Joanna