PracaGrupypl.praca.dyskusje › trener "outdoorowy" - jakie wynagrodzenie?

  • 1. Data: 2004-01-28 22:57:24
    Temat: trener "outdoorowy" - jakie wynagrodzenie?
    Od: "Kokonen" <k...@k...hr>

    Witam,
    Moj znajomy dostal propozycje pracy jako tzw. trener aktywnego wypoczynku -
    na wyjazdach szkoleniowych dla firm. Przyszly szef poprosil go o jego
    propozycje finansowa na przykladzie 2-3 dniowego wyjazdu, praca kilka godzin
    dziennie, np. kajaki, las, jogging itp razem z przygotowaniem wszystkiego i
    "posprzataniem", czyli full :).
    Niestety ani on, ani ja nie mamy pojecia jaka kwota mniej wiecej za taki 2-3
    dniowy wyjazd mozna sobie zazyczyc (nocleg, wyzywienie oczywiscie oplaca
    pracodawca).
    Jesli ktos dysponuje taka wiedza to bede wdzieczny za pomoc

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-02-01 13:01:01
    Temat: Re: trener "outdoorowy" - jakie wynagrodzenie?
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

> [...]
    2-3
    > dniowy wyjazd mozna sobie zazyczyc (nocleg, wyzywienie oczywiscie oplaca

    fajna praca, tylko pozazdroscic ;)

    generalnie mnie trudno radzic, ale przede wszystkim stawki zaleza, czy beda
    to jednorazowe umowy typu zlecenie, czy tez raczej stala praca na umowe o
    prace

    ja bym proponowal zadzwonic do jednej czy dwoch konkurencyjnych firm, a
    nawet poprosic dziewczyne by zadzwonila do twojej przyszlej firmy i udajac
    kogos z firmy zainteresowanej zorganizowaniem wyjazdu np. dla 10 osob na 3
    dni podpytala o ceny

    da ci to wowczas jakies pojecie ile pracodawca moze na tobie zarobic i ile
    potencjalnie ty mozesz zyskac