PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciągłość pracy - Proszę o pomoc - Pilne

  • 1. Data: 2004-01-28 19:20:05
    Temat: Ciągłość pracy - Proszę o pomoc - Pilne
    Od: "Looxs" <l...@i...pl>

    Moi Drodzy,
    Proszę o radę.
    W styczniu zakończę współpracę z jednym pracodawcą.
    Kolejną pracę chciałbym rozpocząć dopiero 6 lutego (nie 1-go).
    Jakie konsekwencje może mieć dla mnie taka przerwa?
    Co tracę, a co powinno być dla mnie ostotne?
    Czy chodzi tylko o ZUS czy coś jeszcze.
    Z góry dziękuję za podpowiedź.
    Looxs

  • 2. Data: 2004-01-28 19:42:11
    Temat: Re: Ciągłość pracy - Proszę o pomoc - Pilne
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Looxs" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kolejną pracę chciałbym rozpocząć dopiero 6 lutego (nie 1-go).
    > Jakie konsekwencje może mieć dla mnie taka przerwa?

    Żadne

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "Im bardziej skorumpowana jest Republika, tym liczniejsze są jej prawa" -