PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwane osoby ktore zalozyly wlasny biznes :)

  • 1. Data: 2004-01-28 20:56:53
    Temat: Poszukiwane osoby ktore zalozyly wlasny biznes :)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Hej!
    Pozwalam sobie przeslac prosbe :)

    Znajomy przygotowuje strone internetowa dla instytucji pozarzadowej.
    Potrzebuje kilkudziesięciu opisów przypadków, gdzie ludzie, ktorzy byli
    bezrobotni, znalezli sposob na poradzenie sobie, wpadli na pomysl
    biznesu itp. i nie tylko sami wyszli z kryzysu ale np pociagneli za soba
    innych.

    Kontakt - Marta Kondej:
    m...@h...com, 0 605 895 188

    Z gory dzieki!

  • 2. Data: 2004-01-29 18:53:33
    Od: "nikt" <NOSPAM@WYTNIJ_TO.o2.pl>

    napisał w wiadomości news:bv97mn$d39$1@news.onet.pl...
> [...]
    > bezrobotni, znalezli sposob na poradzenie sobie, wpadli na pomysl
    > biznesu itp. i nie tylko sami wyszli z kryzysu ale np pociagneli za soba

    Hej!
    A ja pozwalam sobie zaproponować "małą czarną":)
    aby przeczytać takie przypadki na grupie.
    Z góry dzięki!

  • 3. Data: 2004-02-03 07:10:44
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

> [...]
    > bezrobotni, znalezli sposob na poradzenie sobie, wpadli na pomysl
    > biznesu itp. i nie tylko sami wyszli z kryzysu ale np pociagneli za soba

    Lol, nie jest zle, to bedzie bardzo tresciwa strona :-))))
    Ale po zastanowieniu sie jakie beztobotny ma u nas szanse na biznes, to moze
    nie ma sie co dziwić

    pzdr.
    Jarek