PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa-zlecenie - podpisuję › Re: umowa-zlecenie - podpisuję
  • From: "Joanna" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umowa-zlecenie - podpisuję
    Date: Thu, 29 Jan 2004 11:51:55 +0100

    Witam,
    Jesli jestes zarejestrowany (a) w Urzedzie pracy, to kazde podjecie pracy
    przez Ciebie
    (czy to o umowe-zlecenie czy to o umowe o dzielo) musi byc zgloszone w ciagu
    5 dni od podjecia pracy.
    Wowczas Urzad uznaje, ze z tym dniem nie jestes juz bezrobotny, i dostajesz
    decyzje, w ktorej napisane jest, ze tracisz status osoby bezrobotnej.
    Po ukonczeniu tego zlecenia, mozesz znowu sie zarejestrowac w Urzedzie.
    Ja mialam taka sama sytuacje, a podjelam prace na umowe o dzielo (TYLKO NA
    TYDZIEN). Wiec najpierw mnie wyrejestrowali, a pozniej musialam
    sie znowu rejestorwac (i znowu musialam wypelniac te zolto-biale duze karty
    A4....pozostawiam to bez komentarza...).

    Pozdrawiam,
    Joanna