PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie czy o prace okreslona? › umowa zlecenie czy o prace okreslona?
  • Data: 2002-06-26 10:09:18
    Temat: umowa zlecenie czy o prace okreslona?
    Od: "prafda " <p...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam do wyboru albo umowe zlecenie na okres 3 miesiecy albo o prace. w obu
    przypadkach kwota brutto jest taka sama. firma jasno okresla ze chodzi o
    okres probny i oba bylby by traktowane tak samo gdy idzie o pozniejsza
    (ewetualna) umowa o prace (na czas nieokreslony).

    mam oplacony zus, ubezpieczenie (student), nie planuje brac ani kredytu w
    banku, ani niczego na raty. co trace wspolpracujac z firma przez okres 3
    miesiecy na umowie zleceniu a nie o prace na czas okreslony?