PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa zlecenie czy o prace okreslona? › Re: umowa zlecenie czy o prace okreslona?
  • Data: 2002-06-26 10:19:31
    Temat: Re: umowa zlecenie czy o prace okreslona?
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "prafda " <p...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:afc3se$j89$1@news.gazeta.pl...
    > mam oplacony zus, ubezpieczenie (student), nie planuje brac ani kredytu w
    > banku, ani niczego na raty. co trace wspolpracujac z firma przez okres 3
    > miesiecy na umowie zleceniu a nie o prace na czas okreslony?

    Nie liczy Ci się do stażu pracy do emerytury, nie ma urlopu, nie obowiązuje
    KP, a co za tym idzie wszelkie sprawy "losowo/wypadkowe" wyglądałyby
    nieciekawie. W razie problemów z pracodacą nie idziesz do PIP czy Sądu Pracy
    (bezpłatne dla pracownika), tylko do sądu cywilnego. Pracodawca może potem
    zaproponować jeszcze 2 umowy na czas określony (ewentualnie +1 na okres
    próbny).

    Generalnie przejżyj KP - to nie dotyczy umowy zlecenia/o dzieło, czyli jest
    to to, co tracisz (ewentualnie zyskujesz).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775