1. Data: 2010-09-27 06:50:15
Temat:Wniosek o objęcie ubezpieczeniem członka rodziny
Od:"trazor" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Procedura zgłoszenia członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego mówi o tym, że
ubezpieczony składa u płatnika składek wniosek o objęcie ubezpieczeniem członka
rodziny.

Próbowałem wygooglać wzór takiego wniosku niestety z marnym skutkiem:/
Czy taki wzór w ogóle istnieje? Czy wystarczy napisać taki wniosek samodzielnie,
tak aby zawierał wszystkie dane niezbędne aby pracodawca mógł wypełnić na jego
podstawie zgłoszenie do ZUS?

Pozdrawiam,
M.

2. Data: 2010-09-27 07:21:59
Od:tasior <t...@U...eu> szukaj wiadomości tego autora

Taki druk nazywa sie ZCNA, a wiecej informacji znajdziesz tu:
http://tinyurl.com/3y65oz8

3. Data: 2010-09-27 08:43:19
Od:"trazor" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki druk nazywa sie ZCNA, a wiecej informacji znajdziesz tu:
> http://tinyurl.com/3y65oz8

A czy przypadkiem tego druku nie powinien złożyć mój pracodawca?

Pozdrawiam,
M.

4. Data: 2010-09-27 08:50:57
Od:"trazor" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy przypadkiem tego druku nie powinien złożyć mój pracodawca?

Uzupełnienie

Znalazłem następującą informację:

"Procedura zgłoszenia członków rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego jest
następująca: najpierw ubezpieczony składa u płatnika składek wniosek o objęcie
ubezpieczeniem członka rodziny.
Następnie płatnik wniosek ten przekazuje do ZUS na formularzu ZUS ZCZA
(zgłoszenie danych o członkach rodziny, których adres zamieszkania jest zgodny z
adresem zamieszkania ubezpieczonego, dla celów ubezpieczenia zdrowotnego) albo
ZUS ZCNA (gdy adresy nie są zgodne)."

Mnie interesuje wniosek który składam u płatnika składek.

5. Data: 2010-09-27 11:32:41
Od:tasior <t...@U...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-27 10:50, trazor pisze:
> Mnie interesuje wniosek który składam u płatnika składek.

Aaa, to przepraszam. Ten wniosek ma byc zielony w rozowe ciapki. Do tego
musisz jeszcze umiescic numer buta i upodobania zywieniowe ubezpieczanego.

6. Data: 2010-09-27 14:38:54
Od:"Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-27 08:50, trazor pisze:
> [...]
> tak aby zawierał wszystkie dane niezbędne aby pracodawca mógł wypełnić na jego

http://www.google.pl/search?q=zg%C5%82oszenie+cz%C5%
82onka+rodziny+zdrowotnego&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rl
s=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

drugi wynik:

http://archiwalna.polsl.pl/adc/docs/DocZUS/Zgl_do_u_
zdr.pdf

Przeważnie zakłady pracy mają własne druki, ale możesz nawet na kartce
zwykłej napisać, byle były wszystkie potrzebne dane (do ZCNA).

Pozdrawiam
{wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

Nikiel ;-)

--
# od niklu # # gg - 4939629 #
# (A. Einstein) #

7. Data: 2010-09-27 20:45:30
Od:"pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie interesuje wniosek który składam u płatnika składek.

No to zrób to na czego nie da się wydedukować samemu.
Podejdź / przedzwoń do kadrowej/ księgowej i zapytaj co masz wypełnić.
Nie ma czegoś takiego jak standardowy druk. Wspomniane ZCNA wypełnia płatnik
na podstawie danych które pracownik poda. A jak poda to już sprawa zakładu.
Przeważnie (mówię o tych zakładach które ja widuje na co dzięn a są to
zakłady które mają 15-350 pracowników) robi się to na małej, żółtej ...
sklerotyczce samoprzylepnej. to co musisz podać to imię, nazwisko,adres i
pesel zgłaszanego.
Chociaż znam jeden zakład, który ma swoje standardowe druki dla pracowników.
Co nie znaczy że na żółtej samoprzylepnej karteczce się nie da :)

--
PawełJ

8. Data: 2010-09-28 05:43:36
Temat:Re: Wniosek o objecie ubezpieczeniem czlonka rodziny
Od:t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> PrzewaĹźnie zakĹ&#65533;ady pracy majÄ&#65533; wĹ&#65533;asne druki, ale moĹźesz
nawet na kartce
> zwykĹ&#65533;ej napisaÄ&#65533;, byle byĹ&#65533;y wszystkie potrzebne dane (do
ZCNA).

Bardzo dziękuję. Informacją, że nie ma na to standardowych druków wystarczy mi w
zupełności. Dalej już sobie poradzę.

Pozdrawiam,
M.