PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wozek widlowy - jakie studia i jezyki ?

  • 1. Data: 2010-09-28 10:05:57
    Temat: Wozek widlowy - jakie studia i jezyki ?
    Od: Dzooo <d...@g...com>

    Co trzeba umiec aby jezdzic wozkiem widlowym w Polsce lub byc
    magazynierem ? Jak dziwne nastawienie potrafia miec ludzie pracujacy w
    HR wobec pracownikow wykonujacych prace "fizyczna".

    http://franklim.forum-polska.com/wymagania-pracodawc
    ow

    Smiech mnie ogarta ale coz... taki life

  • 2. Data: 2010-09-28 16:10:02
    Temat: Re: Wozek widlowy - jakie studia i jezyki ?
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Dzooo" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ? Jak dziwne nastawienie potrafia miec ludzie pracujacy w HR wobec
    > pracownikow wykonujacych prace "fizyczna".

    Witam

    umieć w zasadzie nie za wiele, zapisujesz sie na kurs w cenie od ok 300-800
    pln jakiejs firmie która zajmuje sie takimi kursami, i w zasadzie tyle.
    Podobnie jak z prawem jazdy są mniej i bardziej solidne firmy, w zależności
    czy masz czas i czy chcesz sie faktycznie czegoś nauczyc wybierz odpowiednia
    dla siebie. Na koncu powinien byc egzamin i dostajesz kwit, że masz
    uprawnienia. Dowiedz sie tylko czy firma ma odpowiednie uprawnienia do
    wystawienia kwitu ważnego w całej UE, bo może jak złapiesz troche praktyki w
    PL to zechcesz wyjechać do DE, lub innego GB i tam ukladać towar w
    magazynie. Zawsze to lepsze dutki niz w PL ;)

    Aha prawo jazdy na auta nie jest potrzebne, poprostu nie bedziesz mógł
    wyjeżdżać wózkiem na ulicę ogólnie dostępną.

    pozdro i powdzenia

    grzesiek

  • 3. Data: 2010-09-28 16:11:39
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Użytkownik "grzesiek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Aha prawo jazdy na auta nie jest potrzebne, poprostu nie bedziesz mógł
    > wyjeżdżać wózkiem na ulicę ogólnie dostępną.

    Cholera, myslalem że Ty na poważnie, nie zauważyłem tego linku.
    wtopa na całej linii,

    Sorry

    grzesiek

  • 4. Data: 2010-09-28 18:25:18
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Cholera, myslalem że Ty na poważnie, nie zauważyłem tego linku.
    > wtopa na całej linii,

    Przynajmniej nic nie pominąłeś, przyda się innym ;-)

    Ale egzaminy to robi Urząd Dozoru Technicznego, a nie te firmy.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2010-09-29 17:32:36
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    > Ale egzaminy to robi Urząd Dozoru Technicznego, a nie te firmy.
    >
    > --
    > Mateusz Bogusz

    Eee, to chyba zalezy od firmy, ja zdawalem (pisemny i praktyczny) w takiej,
    która ma uprawnienia i dostałem kwit, ze jakis tam smieszny minister
    podpisał ten kwit i moge pracować w całej UE i moje papiery są ważne.
    Zwłaszcza że w firmie mamy takie nieco większe wózki z udźwigiem do 13ton.

    grzesiek

  • 6. Data: 2010-09-29 20:47:33
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2010-09-29 19:32, grzesiek pisze:

> [...]
    > minister podpisał ten kwit i moge pracować w całej UE i moje papiery
    > są ważne. Zwłaszcza że w firmie mamy takie nieco większe wózki z

    Kiedy zdawałeś ten egzamin? Od paru lat wymagany jest kwitek z UDT
    (coś ala prawa jazdy na wozki). Oczywiście jeżeli ktoś nabył
    uprawnienia przed wejściem tego egzaminu to ma ważne.
    Chyba że firma szkoląca zorganizowała sobie egzamin z UDT (tak że
    nawet nie wiedzieliście, iż zdawaliście przed UDT).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2010-09-30 11:46:21
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 28-09-2010 o 12:05:57 Dzooo <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > magazynierem ? Jak dziwne nastawienie potrafia miec ludzie pracujacy w
    > HR wobec pracownikow wykonujacych prace "fizyczna".

    W opisanej historii, facet mial to szczescie, ze jednak oprocz "mlodej
    paniusi - swiezo upieczonego kurczaka magistra z dzialu personalnego" byly
    tez osoby z kierownictwa. Gdyby ich tam nie bylo, to mysle, ze facet
    pomimo swietnej gadki pod koniec, nic by nie wskoral. Niestety zazwyczaj
    ludzie nie maja tego szczescia, by podczas rozmowy, albo nawet samej
    weryfikacji, byly inne osoby. Szczegolnie zauwazalne jest to w przypadku
    agencji.

  • 8. Data: 2010-10-01 16:24:05
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

> [...]

    > --
    > # od niklu # # gg - 4939629 #
    > # Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy #

    Egzamin zdawałem na przełomie 2008-2009 wiec calkiem niedawno. Dostałem
    oprócz kwitu potwierdzającego ważność mojego egzaminu w całej UE także to
    jak mówisz "coś ala prawo jazdy na wózki", powiem więcej, w firmie też
    musisz dostać kwit w którym są wymienione wszystkie wózki (modele i nazwy)
    na których masz jeździć, chyba, że takich wózków jest kilkanaście jak u mnie
    to wtedy dostałem ogólne zaświadczenie, że mogę jeździć, aha miałem także
    dodatkowo wewnątrz firmowy egzamin. troche dużo tych egzaminów i kwitów, NO
    ALE teraz to ja jestem "kierowca z bombowca" ;)

    pozdro

    grzesiek

  • 9. Data: 2010-10-03 04:39:42
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Dzooo napisał(a):

    > Trzy tygodnie pozniej zostalem zaproszony jeszcze raz na rozmowe.
    > Tym razem przebiegla w atmosferze ludzi, ktorzy maja do czynienia
    > z tym zawodem. Byl aktualny kierownik (ktory de facto odchodzi)
    > oraz szef produkcji.

    Martwię się o przyszłość mojej córki pracującej w dziale personalnym w
    jednej z przetworni spoż. W Polsce zaczyna się myśleć. Tę zarazę to
    emigranci tutaj przywlekli. Ech zawsze d z tylu :/

    --
    mariusz

  • 10. Data: 2010-10-03 15:22:26
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mnie kiedyś nie przyjeli do pracy bo nie miałem uprawnień sprzątacza drugiej
    kategorii - gdy próbowałem się dowiedzieć cóż to takiego - cisza...