PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na okres próbny a ciąża

  • 1. Data: 2002-06-27 09:05:25
    Temat: umowa na okres próbny a ciąża
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Czy podczas trwania umowy na okres próbny, np. 1 miesiąca, kobiecie w cąży
    przysługują świadczenia z tytułu zwolnienia lekarskiego? I czy może iść na
    zwolnienie lekarskie do końca trwania ciąży?
    Dzięki za info!
    Iwona

  • 2. Data: 2002-06-27 13:57:32
    Temat: Re: umowa na okres próbny a ciąża
    Od: <k...@w...pl>

> [...]
    > Dzięki za info!
    > Iwona
    >
    > Zgodnie z art 177 pkt3 umowa o prace na okres póbny przekraczający jeden
    miesiąc , która uległaby rozwiązaniu po upływie 3 miesiąca ciązy, ulega
    przedłużeniu do dnia porodu.

    To czy możesz, pójść na zwolnienie chorobowe zalezy od tak zwanego okresu
    wyczekiwania i w Twoim przypadku jak sądzę wynosi 1 miesiąc, pracy u danego
    pracodawcy- na zwolnienie mozna póść po przepracowaniu 1 miesiąca chyba,że
    masz staz pracy powyżej 10 lat, wówczas to wygląda inaczej.Natomiast po
    zakończeniu stosunku pracy w ciągu 14 dni od daty zakończenia tez można pójśc
    na zwolnienie lekarskie. Niewiem jak to miałoby sie do zwolnienia do całego
    okresu ciązy- raczej nie, ale należałoby to sprawdzić.Kinga

  • 3. Data: 2002-06-27 15:49:10
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Wielkie dzieki, Kingo!
    M.

  • 4. Data: 2002-06-29 16:06:57
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    <k...@w...pl> wrote in message

    > miesiąc , która uległaby rozwiązaniu po upływie 3 miesiąca ciązy, ulega
    > przedłużeniu do dnia porodu.
    Tak to prawda.

> [...]
    chyba,że
    > masz staz pracy powyżej 10 lat, wówczas to wygląda inaczej.
    A to skad wzielas? Mozesz podac podstawe prawna? Bo wg mnie to nieprawda.

    Pozdrawiam,
    Marta