PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Pinwood Landscapes

  • 1. Data: 2002-06-26 14:27:35
    Temat: Praca w Pinwood Landscapes
    Od: Maciek Adamkiewicz <m...@i...com.pl>

    Dostalem ostatnio oferte pracy w Holandii przy kalekich dzieciach, w
    ogrodnictwie
    lub w barach. Firma jest z Irlandii i zada kauci 50zl ktora jest podobno
    zwracana na
    spotkaniu rekrutacyjnym. Czy ktos z waskorzystal zich uslug albo moze
    wie jak
    sprawdzic ich wiarygodnosc firma nazywa sie Pinwood Landscapes a to sa
    ich
    dokladne dane
    Plantum RA Associated LTD
    Dept. Polish Interview Days
    Harcourt Wildcarriage House
    19/21 Harcourt Street
    Dublin 2
    Ireland
    0013532953581
    p...@w...com
    Nie chcialbym charytatywnie ich wspierac bo mnie nie stac:)

  • 2. Data: 2002-06-27 12:17:18
    Temat: Re: Praca w Pinwood Landscapes
    Od: "qwert" <p...@p...fm>

    Uzytkownik "Maciek Adamkiewicz" <m...@i...com.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > 0013532953581
    > p...@w...com
    > Nie chcialbym charytatywnie ich wspierac bo mnie nie stac:)

    czesc to chyba kolejne naciagactwo !
    kto sie potem bedzie awanturowal o te 50 zl jak nic z tego nie wyjdzie ???
    moj kumpel pracuje w irlandi legalnie , kontrakt na rok w hotelarstwie , i
    nie placil za to NIC poza transportem.
    pzdr
    qwert