PracaGrupypl.praca.dyskusje › przejecie firmy

  • 1. Data: 2002-06-27 06:40:14
    Temat: przejecie firmy
    Od: "Agnieszka" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich
    moja mama ma nastepujacy problem. Jej firma oglosila, ze czesc działów (w
    tym dział mojej mamy) zostaje przejety (wraz z przypisanym do nich
    majatkiem) przez inna firme. Mama ma 51 lat i 30 lat pracy. Generalnie
    wolalaby zostac w starej firmie, gdyz wiadomo, ze zmienia sie jej godziny
    pracy i znaczaco zakres obowiazku (na gorsze). Moje pytanie brzmi, czy ma
    prawo odmowic przejscia do tej drugiej firmy i co sie stanie jesli to zrobi?

    Pozdrawiam

    Agnieszka

  • 2. Data: 2002-07-01 15:53:47
    Temat: Re: przejecie firmy
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <k...@w...pl> napisał

[...]

    Jeżeli zmienia się zakres obowiązków lub inne ważne elementy umowy o pracę,
    to dostanie wypowiedzenie zmianiające warunki pracy i płacy. Jeżeli go nie
    przyjmie, to po okresie wypowiedzenia będzie wolnym człowiekiem. Będzie
    mogła szukać nowej pracy. Sama zmiana właściciela firmy niczego nie zmienia.

    --
    bobers