PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas okreslony a ciaza

  • 1. Data: 2006-09-07 08:17:07
    Temat: umowa na czas okreslony a ciaza
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    Jestem w ciazy. Termin rozwiazania poczatek marca. Mam umowe na czas
    okreslony do kwietnia. Czy pracodawca ma prawo nie przedluzyc umowy ?

    Justyna

  • 2. Data: 2006-09-07 08:55:24
    Temat: Re: umowa na czas okreslony a ciaza
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    "Janusz" <h...@o...pl> napisał

    > Jestem w ciazy. Termin rozwiazania poczatek marca. Mam umowe na czas
    > okreslony do kwietnia. Czy pracodawca ma prawo nie przedluzyc umowy ?

    Tak. Umowę może przedłużyć tylko do dnia porodu.
    A Ty urodzisz wcześniej, niż skończy się umowa.

    N.

  • 3. Data: 2006-09-07 14:46:30
    Od: "Janusz" <h...@o...pl>

    ?

    > Tak. Umowę może przedłużyć tylko do dnia porodu.
    > A Ty urodzisz wcześniej, niż skończy się umowa.

    tak, rodzic mam na poczatku marca. Umowa trwa do konca kwietnia. Stad moje
    watpliwosci.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-09-07 15:24:08
    Od: d...@g...pl

    > ?

    > tak, rodzic mam na poczatku marca. Umowa trwa do konca kwietnia. Stad moje
    > watpliwosci.

    a nie mozesz poczekac z tym porodem do maja? alez niecierpliwa jestes ;D

  • 5. Data: 2006-09-07 16:30:31
    Od: "Mumia" <m...@o...pl>

    W wiadomości <news:edpbei$rn3$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Janusz <h...@o...pl> pisze:

    > tak, rodzic mam na poczatku marca. Umowa trwa do konca kwietnia. Stad
    > moje watpliwosci.

    Rodzisz w marcu, a umowa trwa do kwietnia, pracodawca nie ma obowiązku jej
    przedłużać (czyli od kwietnia wzwyż).

    --
    Nixe

  • 6. Data: 2006-09-07 16:54:50
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Sorki za zamieszanie - wcześniej omyłkowo poszło z serwera news założonego
    przez kuzyneczka wizytującego w wakacje i w porę nieusuniętego :>

  • 7. Data: 2006-09-07 18:00:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:edomrb$kqq$1@news.onet.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Tak. Umowę może przedłużyć tylko do dnia porodu.
    Przedłużyć _może_ o ile chce, ale nie mniej niż do dnia porodu i to pod
    warunkiem, że umowa kończy się po 3-cim miesiącu ciąży.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-09-07 21:00:52
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:edpmn8$2h2$1@news.dialog.net.pl>
    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Przedłużyć _może_ o ile chce, ale nie mniej niż do dnia porodu

    Faktycznie, źle to ujęłam, ale wiadomo, o co chodzi :)

    --
    Nixe

  • 9. Data: 2006-09-07 21:09:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:edq1a5$jo7$1@news.onet.pl Nixe <n...@f...peel> pisze:

    > Faktycznie, źle to ujęłam, ale wiadomo, o co chodzi :)
    2+3=7, faktycznie, źle to ująłem, ale wiadomo jak ma być. ;))

    Jotte