PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa na czas nieokreslony

  • 1. Data: 2004-09-29 13:56:39
    Temat: umowa na czas nieokreslony
    Od: "Andrzej" <r...@w...pl>

    czesc

    dzis dostalem DRUGĄ umowe (na miesiac na okres probny)
    czyli jak teraz bede podpisywal TRZECIA umowe to musi ona byc na stałe ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2004-09-29 14:13:43
    Temat: Re: umowa na czas nieokreslony
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dzis dostalem DRUGĄ umowe (na miesiac na okres probny)
    > czyli jak teraz bede podpisywal TRZECIA umowe to musi ona byc na stałe ?

    Jesli pierwsza umowe z ta firma podpisales po 1 maja 2004 to tak.

    m.

  • 3. Data: 2004-09-29 14:30:19
    Od: "Rocco" <r...@w...pl>

    Użytkownik "magia" <m...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli pierwsza umowe z ta firma podpisales po 1 maja 2004 to tak.

    tak ale chodzi mi o roznice jaka jest miedzy okresem probnym a czasem
    okreslonym (dotyczy tego samego okresu)

    pozdr.

  • 4. Data: 2004-09-29 16:22:33
    Od: "duke" <d...@n...hell>

    Użytkownik "Rocco" napisał w wiadomości :
    > tak ale chodzi mi o roznice jaka jest miedzy okresem probnym a czasem
    > okreslonym (dotyczy tego samego okresu)
    >
    > pozdr.

    Kolejno :

    1.Umowa na okres próbny (max.3 m-ce)
    2.Na czas określony (np.1 rok)
    3.Na czas nieokreślony

    tak mi się wydaje, pozdr.

  • 5. Data: 2004-09-29 16:49:44
    Od: "Kaktusak" <r...@p...trzepak.net>

    Umowa na czas probny nie jest umowa na czas okreslony ( wiec nie liczy sie
    jako "pierwsza")

  • 6. Data: 2004-09-29 18:04:54
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 29 Sep 2004 15:56:39 +0200, "Andrzej" <r...@w...pl>
    zakodował:

    >dzis dostalem DRUGĄ umowe (na miesiac na okres probny)
    >czyli jak teraz bede podpisywal TRZECIA umowe to musi ona byc na stałe ?

    Nie może być 2 umów na okres próbny.

    Umowa na okres próbny to nie to samo co umowa na czas określony - nie
    liczy się.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2004-09-29 19:32:08
    Od: "misiu" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Kaktusak" <r...@p...trzepak.net> napisał w wiadomości
    > Umowa na czas probny nie jest umowa na czas okreslony ( wiec nie liczy
    sie
    > jako "pierwsza")

    Możesz to poprzeć jakimiś przepisami?
    Będę wdzięczny.

  • 8. Data: 2004-09-29 22:57:44
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 29 Sep 2004 21:32:08 +0200, "misiu" <l...@s...pl>
    zakodował:

    >Możesz to poprzeć jakimiś przepisami?
    >Będę wdzięczny.

    Choćby te przepisy, które rozróżniają te umowy:

    Art. 25. § 1. Umowę o pracę zawiera się na czas nie okre?lony,
    na czas okre?lony lub na czas wykonania okre?lonej pracy. Jeżeli
    zachodzi konieczno?ć zastępstwa pracownika w czasie jego
    usprawiedliwionej nieobecno?ci w pracy, pracodawca może w tym celu
    zatrudnić innego pracownika na podstawie umowy o pracę na czas
    okre?lony, obejmuj?cy czas tej nieobecno?ci.
    § 2. Każda z umów, o których mowa w § 1, może być poprzedzona umow? o
    pracę na okres próbny, nie przekraczaj?cy 3 miesięcy.

    Skoro umowa na czas określony może być poprzedzona umową na okres
    próbny, to okres próbny nie może = umowa na czas określony (bo wtedy
    nie dałoby się umowy na czas określony poprzedzić umową na okres
    próbny).