PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosba o pomoc

  • 1. Data: 2004-09-29 13:54:31
    Temat: Prosba o pomoc
    Od: "Gabi" <z...@p...fm>

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczow!
    Czy ktos wie cos o firmie CLAR SYSTEM z Poznania, ktora ma filie miedzy
    innymi we Wroclawiu.

    Moja dziewczyna stara sie o prace u nich, ale chca zaproponowac jej umowe
    o praktyke bez zaplaty a po 3 miesiacach ma zostac zatrudniona (o ile sie
    nada) na stale.
    W tym czasie ma byc szkolona - podobno jest to bezplatne i zwracaja koszty
    dojazdu, ale ja caly czas sie boje czy w tym nie tkwi jakis haczyk.

    Bardzo prosze Was o pomoc drodzy grupowicze, bo z jednej strony bym chcial
    zeby dziewczyna w koncu znalazla prace, ale z drugiej strony boimy sie czy
    pozniej (na skutek jakichs kruczkow w tej umowie) nawet pomimo dobrych
    wynikow w pracy dziewczyna zostanie na lodzie i bedzie trzeba zaplacic za
    te kursy.

    Jako ze umowy jeszce nie widzielismy na oczy, stad zwracam sie z pytaniem
    do ludzi, ktorzy moze mieli z czyms takim do czynienia.

    Pozdrawiam!
    Gabi