PracaGrupypl.praca.dyskusje › LSJ???

  • 1. Data: 2004-09-29 11:00:48
    Temat: LSJ???
    Od: "Kamil" <k...@w...pl>

    Witam!
    Czy ktos slyszal jakies opinie o firmie LSJ ze Szczecina, ktora organizuje
    wyjazdy do Anglii???
    Bardzo prosze o wszelkie opinie.
    Z gory dzieki
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-29 15:13:56
    Temat: Re: LSJ???
    Od: "RR" <r...@p...onet.pl>

    > Czy ktos slyszal jakies opinie o firmie LSJ ze Szczecina, ktora organizuje
    > wyjazdy do Anglii???

    Witaj.
    Jezeli pytasz, czy firma jes wiarygodna - odpowiedz brzmi: tak. Czy
    rzetelna.. nie wiem. Dwa razy wyjezdzalam z nimi - raz mieszkanie + kurs
    jezyka, drugi raz tylko mieszkanie. Mieszkanie u rodziny - chala, szkoła -
    taniej Cie wyniesie jak ja zalatwisz na miejscu, mieszkania studenckie,
    ktore proponuja - ja wyladowalam w Brixton /czarna dzielnica pelna cpunow/,
    adres poznalam dzien przed wyjazdem wiec na jakiekolwiek zminay nie moglam
    liczyc - pozatym warunki ok. Problem w tym, ze wlasciciel zyczyl sobie za
    tydzien 50, LSJ 90 /pierwszy tydzien, kazdy nastepny bodajze 60 funtow/.
    Mimo wszelkich zastrzezen jakie do nich mam ja i nie tylko... sa warci
    polecenia. Ale tylko dla osob, ktore nigdy w UK nie byly.

    Jezeli moge cos poradzic - na pierwszy raz proponuje wykupic i kurs i
    mieszkanie przez LSJ. Mieszkanie wystarczy na tydzien. Na miejscu mozna cos
    znalezc bez problemu. Ale jezeli ktos Ci zaproponuje pokoj za mniej niz 40
    funtow, wiej gdzie pieprz rosnie, a przynajmniej grzecznie podziekuj :)
    Jezeli z Angielskim u Ciebie jest w miare. Szkole mozna zalatwic z Polski.
    Kontakt bezposrednio np. mailem.

    Tyle moich wywodow :)

    Zycze powodzenia i polecam "Bitwe o Anglie" TVN, pn 23:05

    Pozdrawiam
    RR