PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak dzialaja doradcy inwestycyni?

  • 1. Data: 2004-09-29 13:20:51
    Temat: jak dzialaja doradcy inwestycyni?
    Od: "Michał Tarnowski" <m...@B...pl>

    Witam,

    Czy doradcy finansowi takich firm jak expander, xelion czy open finance
    dzialaja na zasadzie akwizycji, tzn. wyszukuja potencjalnych klientow
    i staraja sie z nimi umowic, czy tez dostaja umowione terminy i
    o wyznaczonej godzinie stawiaja sie do klienta?

    czy tez klienci sami sie do nich zglaszaja?

    Zastanawiam sie nad podjeciem pracy w tego typu
    instytucji, nie mam problemow z nawiazywaniem nowych
    kontaktow, ale jednak nie bawi mnie dzwonienie po kolei
    do wszystkich abonentow tpsa

    --
    pozdrawiam

    Michał Tarnowski
    mtarnowski (at) op.pl

    --
    pozdrawiam

    --
    Michał Tarnowski
    mtarnowski (at) op.pl

  • 2. Data: 2004-09-29 18:29:44
    Temat: Re: jak dzialaja doradcy inwestycyni?
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    ja jako klient sie wybieram sam do expandera