PracaGrupypl.praca.dyskusje › umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)

  • 31. Data: 2005-06-15 11:08:46
    Temat: Re: umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d8opln$6pu$1@achot.icm.edu.pl...
    > Kania? - formy osobowe jakich użył_a_ w @ (zamieściłam/określiłam)
    > wskazują jednoznacznie na płeć - MSZ.

    Dziekuje :) To sie rzadko zdarza, zeby ktos zwrocil uwage na forme osobowa
    :)

    Dlaczego 'Kania' kojarzy sie z facetem? CK Dezerterzy? :D

    Kania (stanowczo kobieta)

  • 32. Data: 2005-06-15 11:20:08
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Kania napisał(a):

    > Dziekuje :)

    Proszę. :)

    To sie rzadko zdarza, zeby ktos zwrocil uwage na forme osobowa
    > :)

    Być może chodzi o osławione czytanie ze zrozumieniem. :)

    > Dlaczego 'Kania' kojarzy sie z facetem? CK Dezerterzy? :D

    Hmm, mnie akurat skojarzyło się z kobietą... nie pomyślałem, że to
    nazwisko, a końcówka -a wydaje mi się jednak żeńska. :)
    Niemniej odnoszę wrażenie, że w sytuacjach niejednoznacznych - w
    usenecie (przynajmniej polskim) - obowiązuje domniemanie "męskości"
    przedpiscy, na oko jest to domniemanie uzasadnione - tzn. większość
    ruchu na grupach, które subskrybuję powodują faceci... - nie wiem jak
    jest na innych, np. dzieci/kuchnia/uroda - tak wiem, myślę stereotypami. :)

    Pozdrawiam

    Zbyszek

  • 33. Data: 2005-06-15 11:46:10
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Kania napisał(a):

    > Nie narzekam na ilosc tylko na jakosc.

    D trafienia w odpowiednią ofertę trzeba mieć szczęście ;-)

    Chociaz jedna z ofert moglaby miec
    > cokolwiek wspolnego z tym co robie :)

    Dali to co mieli. Widocznie Ci którzy potrzebują twojej pracy nie
    czytali oferty.

    Ciezko przekwalifikowac sie z
    > polonisty na matematyka, a mniej wiecej takich zmian wymagaja przyslane
    > oferty :)
    > Kania

    Interpretować tą sytuację można różnie np że pracodawcy wierzą że
    potrafisz szybko nauczyć się nowego, przestawić na inne tory.
    Sukcesem jest to że odpowiedzieli. Na zwariowanym obecnie rynku pracy
    oferujący ją poszukują pracobiorców wśród znajomych znajomych aby być
    pewnym osoby kandydata. Każda ze stron stara sie unikać kłopotów, w moim
    przypadku, każdorazowo sprawdzano jakim byłam pracownikiem w poprzednich
    firmach. I za każdym razem, gdy było hasło potrzebujemy takiego a
    takiego specjalistę zaczynało się od odpytywania wśród znajomych czy
    kogoś takiego luźnego nie mają.
    Piszesz że oferty powinny być zgodne z tym co chcesz robić. Mam rozumieć
    że umieściłaś klauzulę: chcę pracy wyłącznie przy wykorzystywaniu
    posiadanych umiejętności a inne mnie nie interesują. Czy może zostawiłaś
    niedomkniętą furtkę?

  • 34. Data: 2005-06-15 11:54:53
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Zbyszek Tuźnik napisał(a):

> [...]
    > ruchu na grupach, które subskrybuję powodują faceci... - nie wiem jak
    > jest na innych, np. dzieci/kuchnia/uroda - tak wiem, myślę stereotypami. :)

    Pozwolisz ale cytat z Twojej wypowiedzi pasuje tutaj jak ulał.

    <cytat>
    Ergo wszystko to tylko jakieś niejasne fantazje, projekcje i uprzedzenia.
    <koniec cytatu>

    Wwa

  • 35. Data: 2005-06-15 12:05:07
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 15 Jun 2005 13:46:10 +0200, Wwa <w...@n...pl> napisał:

    > Interpretować tą sytuację można różnie np że pracodawcy wierzą że
    > potrafisz szybko nauczyć się nowego, przestawić na inne tory.

    Nie widzialem oferty, ale sadze, ze Kania zmiescila sie przede wszystkim w
    widelkach, "mloda z jezykami z wyzszym zblizonym do takiego jakiego
    potrzebujemy" - w takiej kolejnosci filtrow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 36. Data: 2005-06-15 12:53:28
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Wwa napisał(a):

    > Pozwolisz ale cytat z Twojej wypowiedzi pasuje tutaj jak ulał.
    >
    > <cytat>
    > Ergo wszystko to tylko jakieś niejasne fantazje, projekcje i uprzedzenia.
    > <koniec cytatu>

    Droga Wawo,
    Jak łatwo - przy odrobinie dobrej woli ofkoz - dostrzec poczyniłem w
    powyższym tekście kilka zastrzeżeń, a nawet pozwoliłem sobie na nieco
    autoironii.
    Nie podnosiłem też - jak widać - moich obserwacji, czy też wniosków z
    nich do rangi powszechnie obowiązującego prawa natury, ot po prostu
    podzieliłem się tym co sam zaobserwowałem - obserwacje te są możliwe do
    udokumentowania, o czym później - świadom wycinkowości tychże obserwacji
    nie pokusiłem się o jakieś daleko idące - nie mówiąc już o ujemnie
    wartościujących - bo takie chyba było twoje zdanie o facetach? -
    twierdzenia. Co więcej moje obserwacje, dają się dość łatwo powtórzyć, a
    więc i zweryfikować. Nadaje im to cechę - przy całej ich
    fragmentaryczności - obiektywności. Nie są to więc fantazje, ani
    projekcje. Tym bardziej nie może być mowy o uprzedzeniach. Czy napisałem
    w moim poście cokolwiek co wyglądałoby chociaż na pozór tegoż (uprzedzeń
    wzgl. płci pięknej - domniemuję, że o nie mogłoby - ewentualnie - chodzić)?
    A teraz chwila prawdy.
    Jako materiał do badań wziąłem pierwsze widoczne wiadomości z 10
    pierwszych wątków na każdej z 6 grup[1] jakie subskrybuję.

    Wyniki:
    Oznaczenia M-facet, K-kobieta, N-z treści ani z from nie wynika
    jednoznacznie płeć.
    pl.rec.gory 4N,1K,5M
    pl.rec.wspinanie 2N,K0,8M
    pl.pregierz 4N,1K,5M
    pl.praca.dyskusje 5N,2K,3M
    pl.regionalne.lodz 4N,1K,5M
    pl.comp.cad 5N,0K,5M

    Jak widać moje wrażenia miały całkiem solidne podstawy. Niewątpliwie nie
    jest to próba reprezentatywna dla całego usenetu.pl, ale nic też takiego
    nie twierdziłem nigdzie. Przeciwnie poczyniłem zastrzeżenia co do
    wycinkowości i subiektywności doświadczeń/pkt. widzenia.
    Więc droga Wawo, rozumiem, że mogłaś być rozżalona moim @ - być może był
    nazbyt jak na twoją wrażliwość złośliwy. Rozumiem też, że czepialstwo
    jest jednym z ulubionych zajęć na gd, ale naprawdę warto to robić z
    głową, zamiast przyczepiać bez ładu i składu, przypadkowe, wyszperane[2]
    cytaty z twórczości przedpiscy.

    pozdrawiam

    Zbyszek

    [1] Poza tym subskrybuję jeszcze jedną ogłoszeniową, ale tę odrzucę, z
    racji jej specyfiki.
    [2] W tym przypadku trudno nawet pisać o wyszperaniu.

  • 37. Data: 2005-06-15 23:22:16
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > akurat widze jedno Twoje ogloszenie i jest ono na ALT.pl.praca.oferowana
    > wspominalas cos o umiejetnosci czytania ze zrozumieniem??
    > http://groups.google.pl/groups?as_umsgid=d7gvk6%24g5
    0%241%40nemesis.news.tpi.pl

    Stawiam, że miało być "pisania ze zrozumieniem".

    J.K.
    --
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej
    wystawy artysty Bronisława Tomeckiego: www.zapraszam.pl/exlibris/