PracaGrupypl.praca.dyskusje › strona EURES

  • 1. Data: 2005-06-14 17:45:49
    Temat: strona EURES
    Od: "Paweł T." <d...@c...pl>

    Czy dziala Wam wyszukiwanie ofert pracy w serwisie EURES
    (http://europa.eu.int/eures ) ? Bo ciagle szukam i jest "no vacancies
    found". Zrozumialbym to ze nie ma ofert ale u gory jest napisane ze w
    serwisie ponad 30 tsiecy ofert w tej chwili stad moje watpliwosci. Prosilbym
    o sprawdzenie tego i napisanie czy cos dziala. Dziekuje.

    Pawel T.

  • 2. Data: 2005-06-15 13:00:49
    Temat: Re: strona EURES
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Paweł T. napisał(a):
> [...]
    > serwisie ponad 30 tsiecy ofert w tej chwili stad moje watpliwosci. Prosilbym
    > o sprawdzenie tego i napisanie czy cos dziala. Dziekuje.

    Ano działa.
    <http://europa.eu.int/eures/main.jsp?lang=pl&catId=4
    82&parentId=52&acro=job>
    I nawet coś znajduje... hmm.
    Można też sprawdzić samemu ustawiając szerzej kryteria - nie mówię, żeby
    od razu wszystko na all. :)

    Zbyszek pomocny