PracaGrupypl.praca.dyskusje › GTech - czy ktoś coś wie?

  • 1. Data: 2005-06-14 17:34:27
    Temat: GTech - czy ktoś coś wie?
    Od: "Mario" <m...@v...pl>

    Cześć wszystkim,
    Czy ktoś pracował, pracuje lub miał styczność z firmą GTech? Spodziewam się
    zaproszenia na rozmowę do nich w najbliższym czasie i chciałbym wiedzieć na co
    mogę liczyć - jaka atmosfera, ile płacą, jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna itp.
    Z góry bardzo dziękuję wszystkim grupowiczom.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2005-06-14 19:01:00
    Temat: Re: GTech - czy ktoś coś wie?
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    Kiedyś byłam na rozmowie kwalifikacyjnej. Zajmują się oprogramowywaniem
    (obsługą) Totolotka tzn Lotto w Polsce i zagranicą.
    Rozmowę przeprowadzała kobieta, w jej gabinecie było pełno biedronek (nie
    prawdziwych), chyba nie znała sie na rzeczy, ale znała angilski.
    Miałam wrażenie, że rozmowa jest przeprowadzana , częściowo po angielsku, tylko
    dlatego, że była wcześniej umówiona, i że nic od tej rozmowy nie zależy. I
    chyba tak było.
    Gdy oczekiwałam, zauważyłam młodego człowieka, z zachowania wynikało, że był 1
    bądź 2 dzień w pracy.

  • 3. Data: 2005-06-15 18:20:23
    Od: m...@v...pl

    Cześć,

    > Rozmowę przeprowadzała kobieta, w jej gabinecie było pełno biedronek (nie
    > prawdziwych), chyba nie znała sie na rzeczy, ale znała angilski.

    A pamiętasz może jej nazwisko? Była z HR czy potencjalnym przełożonym? I na
    jakie stanowisko aplikowałaś?
    Możesz mi napisać coś więcej mailem?

    pozdrawam

    Mariusz

  • 4. Data: 2005-06-16 07:30:23
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    stanowisko - Software engineer

    Nazwisko : nie pamiętam, może mam gdzieś zapisane, ale nie w komputerze i
    trudno szukać.

    To było chyba we wrześniu zeszłego roku.

    stokrotka