PracaGrupypl.praca.dyskusje › umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)

  • 1. Data: 2005-06-14 18:56:33
    Temat: umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Jakis czas temu zamiescilam na pl.praca.oferowana ogloszenie, ze szukam
    pracy/wspolpracy. Okreslilam dokladnie swoje umiejetnosci oraz
    satysfakcjonujace mnie zarobki i formy wspolpracy.

    Nie powiem, przyszlo troche odpowiedzi. Problem w tym, ze zadna z nich nie
    byla adekwatna do opisanych przeze mnie umiejetnosci...

    I tak sie zastanawiam, gdzie zanikla umiejetnosc czytania tekstu ze
    zrozumieniem?

    A moze to inna kwestia? Moze malo jest specjalistow na naszym rynku i
    pracodawcy sa sklonni przeszkolic osobe z podobnym doswiadczeniem?

    A gdzie to 20% bezrobocie?

    Kania

  • 2. Data: 2005-06-14 19:08:23
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Kania napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie powiem, przyszlo troche odpowiedzi. Problem w tym, ze zadna z nich nie
    > byla adekwatna do opisanych przeze mnie umiejetnosci...

    Jeżeli proponowali płacę w satysfakcjonującej Cie wysokości to myślę, że
    należało oferty wziąć pod uwagę. Trzeba być elastycznym. Człowiek to
    nie jest zaprogramowany robot.
    Panowie zawsze reagują jakby życie było zabawą i to tylko tymi zabawkami
    które im się podobają.
    Wwa

  • 3. Data: 2005-06-14 19:18:03
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 14 Jun 2005 21:08:23 +0200, ludzik
    o nazwie Wwa <w...@n...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > Panowie zawsze reagują jakby życie było zabawą i to tylko tymi zabawkami
    > które im się podobają.

    A panie to nie ??? Feministka czy jak ?

    --
    lynx

  • 4. Data: 2005-06-14 19:24:26
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli proponowali płacę w satysfakcjonującej Cie wysokości to myślę, że
    > należało oferty wziąć pod uwagę. Trzeba być elastycznym. Człowiek to
    > nie jest zaprogramowany robot.

    Ale ja nie o tym pisze. Pisze, ze na kilkanascie odpowiedzi WSZYSTKIE
    dotyczyly zakresu innego, niz ten, ktory ja oferowalam :)

    > Panowie zawsze reagują jakby życie było zabawą i to tylko tymi zabawkami
    > które im się podobają.

    Dobrze, ze jestem kobieta :P

    Kania

  • 5. Data: 2005-06-14 19:28:47
    Od: Anna <a...@w...pl>

    Kania napisał(a):
> [...]
    >
    > A moze to inna kwestia? Moze malo jest specjalistow na naszym rynku i
    > pracodawcy sa sklonni przeszkolic osobe z podobnym doswiadczeniem?

    Hmmmm a może to oznacza, że o pracownika tez nie łatwo i biorą co leci
    byle było inteligentne?! Ciekawe, ciekawe..........

  • 6. Data: 2005-06-14 19:29:19
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kania napisał(a):

    > Jakis czas temu zamiescilam na pl.praca.oferowana ogloszenie, ze szukam
    > pracy/wspolpracy. Okreslilam dokladnie swoje umiejetnosci oraz
    > satysfakcjonujace mnie zarobki i formy wspolpracy.

    Khem... sorki, że wtrące nie na temat, ale...
    Przepuściłem na ppo ogłoszenie typu 'szukam pracy'? :(

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2005-06-14 19:30:07
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 14 Jun 2005 21:24:26 +0200, ludzik
    o nazwie Kania <k...@p...onet.pl> wziął i wystukał na
    klawiaturce co następuje:

    > Dobrze, ze jestem kobieta :P

    chłopaki no... co z Wami - feminizują się a Wy nic ;)

    --
    lynx

  • 8. Data: 2005-06-14 19:31:02
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 20:56:33 +0200, Kania <k...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Jakis czas temu zamiescilam na pl.praca.oferowana ogloszenie, ze szukam
    > pracy/wspolpracy.

    Staram sie przeczytac ze zrozumieniem......
    To szukalas pracy czy pracownika ????

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2005-06-14 19:49:26
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    lynx napisał(a):

    > Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 14 Jun 2005 21:08:23 +0200,
    > ludzik o nazwie Wwa <w...@n...pl> wziął i wystukał na
    > klawiaturce co następuje:

    > A panie to nie ??? Feministka czy jak ?

    A właśnie że nie. Jak kobiecie proponują inny zestaw zabawek to się uczy
    nim bawić. Zdobywa całkiem nowe umiejętności a nie siedzi w kącie i
    płacze że "tylko to umiem robić" .

  • 10. Data: 2005-06-14 20:00:55
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Kania napisał(a):

    > Dobrze, ze jestem kobieta :P
    >
    > Kania

    ;) Przepraszam Ciebie za niedoczytanie płci.
    Atak na panów był spowodowany moimi doswiadczeniami.

    Kania wolała byś żeby żadna oferta nie wpłynęła?