PracaGrupypl.praca.dyskusjeumiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo) › Re: umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)
    From: Wwa <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)
    Date: Wed, 15 Jun 2005 13:46:10 +0200
    To: Kania <k...@p...onet.pl>

    Kania napisał(a):

    > Nie narzekam na ilosc tylko na jakosc.

    D trafienia w odpowiednią ofertę trzeba mieć szczęście ;-)

    Chociaz jedna z ofert moglaby miec
    > cokolwiek wspolnego z tym co robie :)

    Dali to co mieli. Widocznie Ci którzy potrzebują twojej pracy nie
    czytali oferty.

    Ciezko przekwalifikowac sie z
    > polonisty na matematyka, a mniej wiecej takich zmian wymagaja przyslane
    > oferty :)
    > Kania

    Interpretować tą sytuację można różnie np że pracodawcy wierzą że
    potrafisz szybko nauczyć się nowego, przestawić na inne tory.
    Sukcesem jest to że odpowiedzieli. Na zwariowanym obecnie rynku pracy
    oferujący ją poszukują pracobiorców wśród znajomych znajomych aby być
    pewnym osoby kandydata. Każda ze stron stara sie unikać kłopotów, w moim
    przypadku, każdorazowo sprawdzano jakim byłam pracownikiem w poprzednich
    firmach. I za każdym razem, gdy było hasło potrzebujemy takiego a
    takiego specjalistę zaczynało się od odpytywania wśród znajomych czy
    kogoś takiego luźnego nie mają.
    Piszesz że oferty powinny być zgodne z tym co chcesz robić. Mam rozumieć
    że umieściłaś klauzulę: chcę pracy wyłącznie przy wykorzystywaniu
    posiadanych umiejętności a inne mnie nie interesują. Czy może zostawiłaś
    niedomkniętą furtkę?