PracaGrupypl.praca.dyskusje › umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)

  • 11. Data: 2005-06-14 20:15:55
    Temat: Re: umiejetnosc czytania ze zrozumieniem (nietypowo)
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 14 Jun 2005 21:49:26 +0200, ludzik
    o nazwie Wwa <w...@n...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > A właśnie że nie. Jak kobiecie proponują inny zestaw zabawek to się uczy
    > nim bawić.

    a jaką to zabawką się ostatnio bawiłaś :D ;)

    > Zdobywa całkiem nowe umiejętności a nie siedzi w kącie i płacze że
    > "tylko to umiem robić" .

    nie sądzisz że polegasz na stereotypach ?

    --
    lynx

  • 12. Data: 2005-06-14 20:37:51
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    lynx napisał(a):

    > a jaką to zabawką się ostatnio bawiłaś :D ;)

    magazynami :( sprawozdaniami ochrony środowiska :(

    > nie sądzisz że polegasz na stereotypach ?

    Może i tak. Nie lubię jak ktoś wyłącznie narzeka. Ma szczęście narzeka
    że ono może sie skończyć, nie ma szczęścia narzeka bo nie ma. Czasem
    wydaje mi się, że takie osoby przez sen też narzekają.

  • 13. Data: 2005-06-14 20:43:30
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 14 Jun 2005 22:37:51 +0200, ludzik
    o nazwie Wwa <w...@n...pl> wziął i wystukał na klawiaturce co
    następuje:

    > magazynami :( sprawozdaniami ochrony środowiska :(

    rozwiń temat - :) o tych sprawozdaniam - co tam pisali

    > Może i tak. Nie lubię jak ktoś wyłącznie narzeka. Ma szczęście narzeka
    > że ono może sie skończyć, nie ma szczęścia narzeka bo nie ma. Czasem
    > wydaje mi się, że takie osoby przez sen też narzekają.

    taka osoba to malkontent :)

    --
    lynx

  • 14. Data: 2005-06-14 20:56:43
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Staram sie przeczytac ze zrozumieniem......
    > To szukalas pracy czy pracownika ????
    No przeciez masz w temacie ze "nietypowo" - to byl pewnie test na
    inteligencje dla ewentualnego pracodawcy/pracownika ;)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 15. Data: 2005-06-14 21:46:26
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    lynx napisał(a):

    > rozwiń temat - :) o tych sprawozdaniam - co tam pisali

    To ja musiałam pisać : ile zużyto paliwa i jakiego, kupionego w kraju
    czy za granicą, w jakiej cenie, paliwo do ogrzewania i do pojazdów,
    energii elektrycznej tyle a ryle, gazu tyle a tyle węgla tyle a
    tyle,energii cieplnej tyle a tyle, ciepłej wody tyle a tyle itd.
    To są olbrzymie płachty do wypełnienia a do każdej płachty zeszyt z
    objaśnieniami jak liczyć. Tego nie da się opowiedzieć.

  • 16. Data: 2005-06-14 21:48:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 14 Jun 2005 20:56:33 +0200, "Kania"
    <k...@p...onet.pl> zakodował:

    >Jakis czas temu zamiescilam na pl.praca.oferowana ogloszenie, ze szukam
    >pracy/wspolpracy.

    Czy gdybyś w dziale "sprzedam mieszkanie" umieściła ogłoszenie "kupię
    mieszkanie" to dziwiłabyś się, że wielu ludzi chciałoby je kupić?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 17. Data: 2005-06-14 21:52:44
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Tue, 14 Jun 2005 23:46:26 +0200, ludzik
> [...]

    > To są olbrzymie płachty do wypełnienia a do każdej płachty zeszyt z
    > objaśnieniami jak liczyć. Tego nie da się opowiedzieć.

    a to co ochroniarką środowiska z wykształcenia jesteś ?

    --
    lynx

  • 18. Data: 2005-06-14 21:58:40
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 23:46:26 +0200, Wwa <w...@n...pl> napisał:

> [...]
    > To są olbrzymie płachty do wypełnienia a do każdej płachty zeszyt z
    > objaśnieniami jak liczyć. Tego nie da się opowiedzieć.

    Recznie?????!!!!!!!!!!

    czy w arkuszu lub innym oprogramowaniu?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 19. Data: 2005-06-14 22:33:11
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Kania wrote:

    > Jakis czas temu zamiescilam na pl.praca.oferowana ogloszenie, ze szukam
    > pracy/wspolpracy. Okreslilam dokladnie swoje umiejetnosci oraz
    > satysfakcjonujace mnie zarobki i formy wspolpracy.

    akurat widze jedno Twoje ogloszenie i jest ono na ALT.pl.praca.oferowana
    wspominalas cos o umiejetnosci czytania ze zrozumieniem??

    http://groups.google.pl/groups?as_umsgid=d7gvk6%24g5
    0%241%40nemesis.news.tpi.pl

    > Nie powiem, przyszlo troche odpowiedzi. Problem w tym, ze zadna z nich nie
    > byla adekwatna do opisanych przeze mnie umiejetnosci...

    co w tym dziwnego?? to normalne ze nikt nie spelni w 100% Twoich
    oczekiwan, bo w czesci zagadnien bedzie posiadal wieksze umiejetnosci
    niz oczekujesz, a w czesci zagadnien bedzie posiadal mniejsze;

    > I tak sie zastanawiam, gdzie zanikla umiejetnosc czytania tekstu ze
    > zrozumieniem?

    <CYTAT>
    - praca u niani w domu (Legionowo) w godzinach 6-18 (godziny
    najprawdopodobniej beda ulegac wahaniam i nie bedzie to az 12 godzin,
    ale mniej wiecej w takim zakresie odbywalaby sie opieka)
    </CYTAT>

    szukasz opiekunki do dziecka, ktora bedzie pracowala u niani w domu??
    w legionowie?? oglaszam quiz!!! "kto zrozumial intencje autorki???"

    > A moze to inna kwestia? Moze malo jest specjalistow na naszym rynku i
    > pracodawcy sa sklonni przeszkolic osobe z podobnym doswiadczeniem?

    jezeli mowa o opiekunce do dziecka?? z armata na wrobla??

    adas;

  • 20. Data: 2005-06-14 23:17:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 15 Jun 2005 00:33:11 +0200, adasiek

    >http://groups.google.pl/groups?as_umsgid=d7gvk6%24g
    50%241%40nemesis.news.tpi.pl

    Teraz widzę.
    Najbardziej mi się podoba w zakresie obowiązków "- odrabianie lekcji"
    I jak tu wymagać od ludzi tak wychowanych umiejętności (czegokolwiek)?

    Ciekawe jest też to, że opiekunka (co za dyskryminacja ze względu na
    płeć - to jest niezgodne z konstytucją!!!) ma "małą" odprowadzać i
    odbierać ze szkoły. Biedne dziecko - wakacje spędza w szkole :(

    A co w czasie szkoły robi "niania"?