PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakaś odprawa??

  • 1. Data: 2004-01-28 17:59:53
    Temat: jakaś odprawa??
    Od: "ewa" <i...@o...pl>

    PO 6 latch zwolniłam się z pracy na własne żądanie, za porozumieniem stron
    po wkorzystaniu zaległego urlopu odchodzę , bez 3 misiecznego wymówienia czy
    mimo tego przysługuje mi jakaś odprawa od pracodawcy??? pozdrawiam:)

  • 2. Data: 2004-01-28 18:04:37
    Temat: Re: jakaś odprawa??
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Użytkownik "ewa" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > mimo tego przysługuje mi jakaś odprawa od pracodawcy??? pozdrawiam:)

    nie
    exit

  • 3. Data: 2004-01-29 20:34:38
    Od: "Tomasz " <d...@N...gazeta.pl>

    ewa <i...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    czy
    > mimo tego przysługuje mi jakaś odprawa od pracodawcy??? pozdrawiam:)

    Cześć.
    Żadnych szans. Chyba że Twoje żądanie wynikło z fałszywych przesłanek
    stworzonych przez pracodawcę w celu doprowadzenia do takiego porozumienia, co
    potrafisz to udowodnić.
    Tomek.

  • 4. Data: 2004-01-30 12:49:46
    Od: "ewa" <i...@o...pl>

    Dzięki za informacje..wole niczego nie dochodzić--po prostu odejść i
    zapomnieć,że tam kiedykolwiek pracowałam...mimo wszystko..
    pozdrawiam :)

  • 5. Data: 2004-01-30 15:34:24
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Nie robisz żadnej łaski pracodawcy nie dochodząc odprawy, ponieważ takowa
    nie przysługuje.

    To pracodawca wykazał dobrą wolę, gdy wyraził zgodę na rozwiązanie umowy o
    pracę na mocy porozumienia stron.

    wa

  • 6. Data: 2004-01-30 17:47:25
    Od: "ewa" <i...@o...pl>

    Masz rację...jestem mu dozgonnie wdzęczna~!!! gdyby jednak było tak miodowo--
    nigdy nie odeszła bym z pracy..która kiedyś zreszta --BYŁA MOJA WYMZRZONĄ!
    szczególenie w tych czasach..dlatego.."dogadalismy sie obopólnie"!!!