PracaGrupypl.praca.dyskusje › to moze byc prawda

  • 11. Data: 2005-10-12 21:31:48
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:

    > To złe porównanie. Zadaj sobie raczej pytanie, co byś zrobił, gdyby
    > w sklepie chleba nie było, a Ty byś tego chleba potrzebował dużo
    > i dobrej jakości.

    Poszedłbym do innego sklepu? :)

    BP, MSPANC

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2005-10-12 21:44:36
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Adrian napisał(a):

    > No tak, ale nie uważasz, że byle młotek może skończyć marketing i
    > zarządzanie, ale z ukończeniem informatyki może być problem, bo do tego
    > trzeba trochę pracowitości i inteligencji w ilości przekraczającej średnią
    > uczelnianą?

    Nie uważam. Byle młotek może też skończyć informatykę.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 13. Data: 2005-10-12 22:00:03
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    stokrotka wrote:
    > NIe masz racji. NIestety, jednak trzeba choć trochę lubuć to, co się
    > studiuje.

    Niestety nie masaz racji. Lubic to jedno, a zarabiac to drugie. Warto sie
    pomeczyc 5 lat studiujac jakies nudziarstwo, ale potem miec niezle zarobki.
    Twoje myslenie to niestety duzy blad.

  • 14. Data: 2005-10-12 22:02:08
    Temat: Re: Odp: to moze byc prawda
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Lukasz Stela wrote:
    > Jak rosną pensje, to wszyscy walą na studia informatyczne. I za kilka lat
    > już nie brakuje informatyków. To samo było niedawno z marketingiem i
    > zarządzaniem, bo każdy młotek, czy się nadawał, czy nie - chciał być
    > biznesmenem, albo managerem. Teraz mamy informatyków po robotyce (za mało

    "informatykiem" to może jest równie łatwo zostać co marketingowcem, ale
    specjalistą znacznie trudniej. Już nie mówiąc o tym, że taki specjalista
    nie nazywa się wcale "informatyk" tylko np. administrator, programista,
    analityk, architekt systemów itd. Do tego trzeba stale się dokształcać,
    a i to nie wystarczy - trzeba dokształcać swoich kolegów w zespole (to
    prostsze niż poprawianie ich błędów), czyli trzeba mieć zamiłowanie.

    B.

  • 15. Data: 2005-10-12 22:02:13
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Poszedłbym do innego sklepu? :)

    a jakby innego sklepu nie bylo ?

  • 16. Data: 2005-10-12 22:02:45
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała wrote:
    > Nie uważam. Byle młotek może też skończyć informatykę.

    zgadzam się, ale "skończenie informatyki" nie czyni specjalistą

    B.

  • 17. Data: 2005-10-12 22:52:59
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    TaDeK wrote:
    > Niestety nie masaz racji. Lubic to jedno, a zarabiac to drugie. Warto sie
    > pomeczyc 5 lat studiujac jakies nudziarstwo, ale potem miec niezle zarobki.

    ... męcząc się w pracy i do tego męcząc innych?

    B.

  • 18. Data: 2005-10-12 22:58:51
    Od: Michał <m...@s...net>

    TaDeK wrote:

    > a jakby innego sklepu nie bylo ?

    uszczypnąłbym się i obudził

    pozdr,
    --
    mgl

  • 19. Data: 2005-10-12 23:31:47
    Od: Kira <c...@W...pl>

    TaDeK wrote:

    > Niestety nie masaz racji. Lubic to jedno, a zarabiac to drugie.
    > Warto sie pomeczyc 5 lat studiujac jakies nudziarstwo, ale potem
    > miec niezle zarobki. Twoje myslenie to niestety duzy blad.

    Bynajmniej. Nawet stokrotce czasami jak widać zdarza się coś mądrego
    napisać. Bo widzisz, co z tego że się przemęczysz 5 lat, skoro potem
    będziesz się przemęczał całą resztę życia? Nie da się być naprawdę
    dobrym w czymś, czego się niecierpi. A przeciętniakami, którzy poszli
    na studia "gwarantujące dobre zarobki" to rynek jest przesycony już
    chyba do granic możliwości. I ci, którzy studiowali nielubiany
    kierunek "bo dobrze płacą" pracują teraz na kasie w TESCO.

    Kira

  • 20. Data: 2005-10-13 05:27:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Matrix napisał(a):

    > przeciez to ciezkie pieniadze kosztuje...

    A wyższe studia to nie kosztują? Weź mnie nie rozśmieszaj... Może
    nie zrozumiałeś co napisałem?

    j.

    USSBuraque.org - kulinarno-proroczy serwis zaprasza.
    JMStrek.org - do you think JMS should do the next Star Trek series?