PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam [cała Polska] długowłosej, 16-nastoletniej modelki z dużym biustem 75cm-120cm

  • 11. Data: 2007-07-02 19:24:04
    Temat: Re: szukam [cała Polska] długowłosej, 16-nastoletniej modelki z dużym biustem 75cm-120cm
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    entroper wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:46882676@news.home.net.pl...

    > W "niedostępnej dla gapiów przestrzeni" to nawet jak nie ma ochoty ;)

    Ale piszesz oczywiście tylko o fotografowaniu ;->

  • 12. Data: 2007-07-02 21:05:04
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-07-02 00:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Wiem, że to NTG, ale niby dlaczego?
    >
    > Zaraz po 15. urodzinach panienkę można nie tylko sfotografować, ale i w
    > pełni skonsumować - o ile oczywiście sama ma na to ochotę.

    Podejmiesz sie wytłumaczenia tego panom Smutnym?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2007-07-02 22:42:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mich@l wrote:

    > Podejmiesz sie wytłumaczenia tego panom Smutnym?

    Wytłumaczenia z czego? Może jeszcze miałbym im się tłumaczyć z
    niechodzenia na msze? ;->

  • 14. Data: 2007-07-03 09:00:58
    Od: Damian <d...@n...poczta.gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wiem, że to NTG, ale niby dlaczego?
    >
    > Zaraz po 15. urodzinach panienkę można nie tylko sfotografować, ale i w
    > pełni skonsumować - o ile oczywiście sama ma na to ochotę.

    tak zwany "wiek tartaczny"

    --
    *** \o/ ** D4MI ** \o/ ***

  • 15. Data: 2007-07-03 21:27:44
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-07-03 00:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Wytłumaczenia z czego?

    Z tego że każda z modelek jest odpowiednio leciwa oczywiście. Cóż, takie
    czasy, gonimy Zachód :(

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 16. Data: 2007-07-03 22:27:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mich@l wrote:

    > Z tego że każda z modelek jest odpowiednio leciwa oczywiście. Cóż, takie
    > czasy, gonimy Zachód :(

    Pieprzyć ten zas*.*ny "zachód".

    Póki co to winę trzeba udowadniać - choć czasami minister zero chciałby
    inaczej...

  • 17. Data: 2007-07-03 22:55:39
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-07-04 00:27, Andrzej Lawa pisze:

    > Póki co to winę trzeba udowadniać

    Zanim dojdzie do udowadniania winy przechodzi się przez fazę bycia
    podejrzanym - co bynajmniej nie jest i nigdy nie było przyjemne,
    zwłaszcza jeśli jest się niewinnym.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 18. Data: 2007-07-03 23:24:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On 29 Jun 2007 17:43:47 +0200, "Filip Radosny"
    <w...@a...pl> wrote:

    >Poszukuję 15-16 (nie starszych niż 17lat) nastoletnich długowłosych blondynek,
    >czarnulek, brunetek, szatynek z ładnym, dużym, jędrnym biustem, którego nie
    >wstydzą się odsłonić...

    >Napisz na poniższy email, otrzymasz wskazówki, jak wykonać amatorskie zdjęcia,
    >które musisz wysłać na adres fotografa. Wyboru kilkunastu najpiękniejszych
    >modelek dokona dział marketingu producenta mebli.

    Dziewczyny! Jak się już sfotografujecie, to swoje zdjęcia możecie
    podesłać też do mnie. Dla Was to żaden kłopot (chociaż też żaden zysk,
    ale tak samo będzie z Radosnym Filipem), a mnie sprawicie przyjemność.
    :D

    >k...@o...pl

    LOL

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 19. Data: 2007-07-04 08:16:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mich@l napisał(a):

    > Zanim dojdzie do udowadniania winy przechodzi się przez fazę bycia
    > podejrzanym - co bynajmniej nie jest i nigdy nie było przyjemne,
    > zwłaszcza jeśli jest się niewinnym.

    Podejrzanym o co? O robienie zdjęć? ;)

    Przy prawidłowej procedurze, jeśli nawet jakiś palant zrobi donos, że
    "pedofilskie zdjęcia", to zanim ktokolwiek stanie się podejrzany,
    powinno być prowadzone postępowanie "w sprawie" tych zdjęć (a nie
    "przeciwko" komukolwiek!), czyli najpierw powinny być zidentyfikowane
    osoby na zdjęciach i stwierdzony ich wiek. I jeśli fotograf był
    przewidujący i pstryknął przy okazji jakiś dowód tożsamości pozwala
    powiedzieć śledczym "spieprzać dziady" ;) (tylko nieco grzeczniej ;) )

    Inna sprawa, że minister zero często o tym zapomina i powoduje działania
    niezbyt legalnie :-/ (np. teraz ryzykowne jest być dobrym lekarzem, bo
    zaraz wpada CBŚ i o korupcję oskarża - choć tak na prawdę przepisy
    dotyczące korupcji lekarzy w ogóle NIE DOTYCZĄ, bo lekarze nie są
    urzędnikami państwowymi...)

  • 20. Data: 2007-07-04 18:35:48
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-07-04 10:16, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > powinno być prowadzone postępowanie "w sprawie" tych zdjęć (a nie
    > "przeciwko" komukolwiek!), czyli najpierw powinny być zidentyfikowane

    Ale nawet to wiąże się z uciążliwościami w rodzaju przesłuchań,
    zabezpieczenia komputera przez policję itp. Lepiej tego unikać.

    > zaraz wpada CBŚ i o korupcję oskarża - choć tak na prawdę przepisy
    > dotyczące korupcji lekarzy w ogóle NIE DOTYCZĄ, bo lekarze nie są
    > urzędnikami państwowymi...)

    A sędziowie piłkarscy niby są?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526