PracaGrupypl.praca.dyskusje › czego sie spodziewac- konsultant w manpower-pomocy!!

  • 1. Data: 2007-06-29 19:55:49
    Temat: czego sie spodziewac- konsultant w manpower-pomocy!!
    Od: r...@p...wp.pl

    dostalem niedawno oferte pracy jako konsultant w manpower, warunki
    pracy w porzadku(dobra podstawa+prowizja+pakiet socjalny,szkolenia
    itp) ale chcialbym zasiegnac troche informacji od osob ktore pracowaly
    pracuja lub maja informacje dotyczace tej firmy, szczegolnie
    interesuje mnie jak wygladaja mozliwosci rozwoju ale rowniez wszelkie
    opinie na temat stanowiska konsultanta ds rekrutacji:)

  • 2. Data: 2007-06-30 00:59:15
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    Swego czasu był taki portalik z opiniami na temat pracodawców. Manpower miał
    chyba najwięcej bluzgów ze wszystkich firm. z tego co ludzie pisali była tam
    duża rotacja na skutek uprawiania przez kierownictwo jakiejś nieudolnej
    socjotechniki wobec pracowników no i odchodzili....
    Nie wiem czy nie między innymi dzieki tym bluzgo ten portal zniknął.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2007-06-30 09:31:10
    Od: yale <N...@g...com>

    > Nie wiem czy nie między innymi dzieki tym bluzgo ten portal zniknął.

    Raczej to sprawka biedronki informatycznej tzn. Comarchu

  • 4. Data: 2007-07-02 14:28:30
    Od: "news.atman.pl" <e...@c...pl>

    Witam,

    Czy moglbys zdradzic jakies szczegoly na temat wynagrodzenia (plus minus).
    Pracuje w tej branzy i jestem ciekawa jak u konkurencji..?
    Ogólnie Mapower jest znany z tego, ze stosuje dziwne procedury w temacie
    leasingu pracowniczego (jako firma outsourcingowa) ale nic wiecej na ich
    temat nie wiem..

    Pozdrawiam
    ewa

    Użytkownik "yale" <N...@g...c