PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wolne dni za weekend w delegacji?

  • 1. Data: 2007-06-29 06:39:16
    Temat: Wolne dni za weekend w delegacji?
    Od: "chris" <c...@a...pl>

    Witam,

    Czy za weekend w delegacji (dwutygodniowej) przysluguja wolne dni niezaleznie
    od tego czy praca byla wykonywana w tym czasie czy nie?

  • 2. Data: 2007-06-30 06:36:13
    Temat: Re: Wolne dni za weekend w delegacji?
    Od: u...@g...pl

    > Czy za weekend w delegacji (dwutygodniowej) przysluguja wolne dni niezaleznie
    > od tego czy praca byla wykonywana w tym czasie czy nie?

    To jest właśnie zależne. Jak pracowałeś to należy Ci się zapłata, albo
    wolne. Jak nie pracowałeś, to masz tylko dietę.

    Usjwo

  • 3. Data: 2007-07-06 10:39:12
    Od: "chris" <c...@a...pl>

    Tak? Bo mi mówiono, że weekend w delegacji, co by się nie robiło (domyślnie
    jest niepracujący) i tak jest oddawany, jako że jesteś tam gdzie każe Ci
    pracodawca, czyli nie są to wolne dni. I że ludzie za to dostawali zwrot
    wolnych dni...

    pozdrawiam,
    chris

  • 4. Data: 2007-07-06 10:52:01
    Od: u...@g...pl

> [...]
    > jest niepracujący) i tak jest oddawany, jako że jesteś tam gdzie każe Ci
    > pracodawca, czyli nie są to wolne dni. I że ludzie za to dostawali zwrot

    To Ci chyba tylko mowiono ;).
    Ale jakbys znalazl jakis przepis to byloby milo:)), ale niesadze :(

    Usjwo