PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w domu

  • 1. Data: 2007-06-28 16:39:43
    Temat: praca w domu
    Od: s...@g...com

    oferuję pracę przez Internet, pełne przeszkolenie gratis - ŻADNYCH
    PRZEDPŁAT!! chcesz wiedzieć więcej? napisz: m...@o...pl

  • 2. Data: 2007-07-02 14:38:48
    Temat: Re: praca w domu
    Od: s...@g...com

    ogłoszenie nieaktualne

  • 3. Data: 2007-07-09 08:38:58
    Od: s...@w...pl

    Pracownik do obsługi e-mail i systemu Web. Praca w domu według twojego
    rozkładu! Nie potrzeba żadnych przedpłat, zaliczek, zadatków ani rat
    gotówkowych, płatnych z góry. Zarobisz tyle, ile na to czasu
    poświecisz i jakie będzie twoje zaangażowanie. Można zarobić w ciagu
    miesiąca nawet 5000 zł. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!
    Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do
    sieci e-mail oraz chęć dokonania zmian. Skontaktuj się ze mną, w celu
    uzyskania pełnych szczegółów s...@w...pl
    Oczekuje poważnych zapytań od osób, które chcą zarobić poważne
    pieniądze.

  • 4. Data: 2007-07-13 21:57:50
    Od: blooregard <b...@o...eu>

    On 11 Lip, 19:34, <9...@g...com> wrote:

    > Pracownik do obsługi e-mail i systemu Web.

    przepraszam, a co to jest "system Web" ?

    > Nie potrzeba żadnych przedpłat, zaliczek, zadatków ani rat
    > gotówkowych, płatnych z góry.

    faaajnie, szukalem pracy, gdzie nie musialbym najpierw wplacac
    zaliczki, zeby moc pracowac, albo splacac rat za, hmmm....
    radosc z pracy ? pensje ? qrde, za co te raty ?

    > Można zarobić w ciagu miesiąca nawet 5000 zł.

    Ty, ciszej, bo jak lekarze i pielegniarki to uslysza, to z katarem
    bedziemy jezdzic za granice....

    > Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!

    Videochat ? A prowadzaca fajna jakas ? A jak poprosze, zeby zdjela
    majteczki i sie wypiela do kamerki, bo mi sie lepiej wiedza utrwala...
    Kusisz, oj kusisz...

    > Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z Internetem
    mam komputer, ale jak kupowalem, to sprzedawca powiedzial, ze z
    Internetem "wyszly", to wzialem, jaki byl.
    To sie chyba nie nadaje, nie ?

    > i dostęp do
    > sieci e-mail
    Taaaa, to jest dobre. pytalem sie paru znajomych, ale nikt nie
    wiedzial, gdzie ta siec e-mail...
    i jak miec do niej dostep, o! To ci dopiero!

    > oraz chęć dokonania zmian.
    mam chec zmienic swiat, zeby nie rodzili sie tacy debile jak Ty.

    > Skontaktuj się ze mną, w celu
    > uzyskania pełnych szczegółów s...@w...pl

    z definicji szczegół jest pełny. niepełny szczegół to ogół.

    > Oczekuje poważnych zapytań od osób, które chcą zarobić poważne
    > pieniądze.

    Poważnie pytam: jak się urodziłeś, to cię położna w szpitalu upuściła
    na podłogę przypadkiem, czy może specjalnie?

    Poważne pieniądze to Ty chyba na filmach tylko widziałeś.

    Powodzenia,

    blooregard