PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam [cała Polska] długowłosej, 16-nastoletniej modelki z dużym biustem 75cm-120cm

  • 1. Data: 2007-06-29 15:43:47
    Temat: szukam [cała Polska] długowłosej, 16-nastoletniej modelki z dużym biustem 75cm-120cm
    Od: "Filip Radosny" <w...@a...pl>

    Witam!
    Mam na imię Filip,

    Realizuję przyzwoite (w sensie: nie mające podtekstu "sponsoringowo-
    seksualnego" ani nie dotyczące udziału w filmach pornograficznych), ale
    wymagające odwagi (w sensie zgody na subtelne, ale dużo ukazujące akty
    artystyczne) intratne finansowo zlecenie reklamowe zachodniej fabryki mebli do
    sypialni.

    Poszukuję 15-16 (nie starszych niż 17lat) nastoletnich długowłosych blondynek,
    czarnulek, brunetek, szatynek z ładnym, dużym, jędrnym biustem, którego nie
    wstydzą się odsłonić...

    Napisz na poniższy email, otrzymasz wskazówki, jak wykonać amatorskie zdjęcia,
    które musisz wysłać na adres fotografa. Wyboru kilkunastu najpiękniejszych
    modelek dokona dział marketingu producenta mebli.

    Ważne: NIE MOGĄ to być zdjęcia wcześniej opublikowane w internecie.
    Gdybyś nie została wybrana, wtedy za dwa miesiące możesz dowolnie dysponować
    tymi zdjęciami, jednak publikacja ich w internecie przed końcem wakacji równa
    się regulaminowej dyskwalifikacji kandydatki.

    Do każdej modelki która zostanie wybrana do sesji zdjęciowej, przyjedzie
    taksówką profesjonalny fotograf i w pobliskiej miejscowości, na wynajętej i
    niedostępnej dla gapiów przestrzeni, wykona serię zdjęć, z zakresu łagodnego,
    artystycznego aktu, przewidywane wynagrodzenie dla modelki za całą jednodniową
    sesję około 12-18.000 złotych netto.

    Zdjęcia opublikowane będą w wysoko nakładowym katalogu, który będzie
    rozpowszechniany we Włoszech, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii i na
    Ukrainie niedostępny w Niemczech ani Polsce, dlatego nie musisz się obawiać, że
    rodzina i znajomi zobaczą Twoje (prawie) nagie zdjęcia.

    Filip Radosny
    0507548371
    k...@o...pl

  • 2. Data: 2007-06-29 17:24:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 29 Jun 2007 17:43:47 +0200, "Filip Radosny"
    <w...@a...pl> wrote:

    >Do każdej modelki która zostanie wybrana do sesji zdjęciowej, przyjedzie
    >taksówką profesjonalny fotograf
    A dlaczego akurat taksówką?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2007-06-29 17:49:14
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego akurat taksówką?

    Bo z powodu wady wzroku nie ma prawa jazdy?

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 4. Data: 2007-06-29 18:56:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3748.000000d7.468528b2@newsgate.onet.pl Filip Radosny
    <w...@a...pl> pisze:

    > Witam!
    > Mam na imię Filip,
    Nie ma czym się chwalić.

> [...]
    > wymagające odwagi (w sensie zgody na subtelne, ale dużo ukazujące akty
    > artystyczne) intratne finansowo zlecenie reklamowe zachodniej fabryki
    To spadaj na pl.praca.oferowana.
    NTG.

> [...]
    > Ukrainie niedostępny w Niemczech ani Polsce, dlatego nie musisz się
    > obawiać, że rodzina i znajomi zobaczą Twoje (prawie) nagie zdjęcia.
    Skąd się biorą tacy kretyni?

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-06-29 19:17:54
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Oglaszala sie kilka postow wczesniej taka co to jagody i grzyby zbierala ale
    pewnie i cyca tez by pokazala .

  • 6. Data: 2007-06-29 19:18:28
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-06-29 17:43, Filip Radosny pisze:

    /ciach/

    No to niedługo do pana Radosnego przyjadą panowie Smutni :D

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2007-06-29 19:36:56
    Od: "JAcek" <z...@a...su>

    > Bo z powodu wady wzroku nie ma prawa jazdy?

    booskie :)

    Darek

  • 8. Data: 2007-07-01 22:10:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mich@l wrote:

    > No to niedługo do pana Radosnego przyjadą panowie Smutni :D

    Wiem, że to NTG, ale niby dlaczego?

    Zaraz po 15. urodzinach panienkę można nie tylko sfotografować, ale i w
    pełni skonsumować - o ile oczywiście sama ma na to ochotę.

  • 9. Data: 2007-07-02 07:20:31
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Mich@l pisze:
    > W dniu 2007-06-29 17:43, Filip Radosny pisze:
    >
    > /ciach/
    >
    > No to niedługo do pana Radosnego przyjadą panowie Smutni :D

    A ja myślę, że ktoś wyciął człowiekowi numer. Chyba nikt nie jest
    aż takim kretynem. Chyba...

    ch.

  • 10. Data: 2007-07-02 13:29:20
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    wiadomości news:46882676@news.home.net.pl...

    > Zaraz po 15. urodzinach panienkę można nie tylko sfotografować, ale i w
    > pełni skonsumować - o ile oczywiście sama ma na to ochotę.

    W "niedostępnej dla gapiów przestrzeni" to nawet jak nie ma ochoty ;)

    e.