PracaGrupypl.praca.dyskusje › szef przekrzykuje wszystkich

  • 1. Data: 2007-08-01 13:42:06
    Temat: szef przekrzykuje wszystkich
    Od: " Kurek 6" <k...@g...pl>

    szef przekrzykuje wszystkich, krzyczy i jak chce coś powiedzieć to przerywa
    wszystkim, nawet rozmowy telefoniczne; jednocześnie od nas oczekuje
    kulturalnego zachowania sie...

    a tak pozatym to jest OK

  • 2. Data: 2007-08-01 14:58:11
    Temat: Re: szef przekrzykuje wszystkich
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 01 Aug 2007 13:42:06 +0000, Kurek 6 napisał(a):

    > szef przekrzykuje wszystkich, krzyczy i jak chce coś powiedzieć to
    > przerywa wszystkim, nawet rozmowy telefoniczne; jednocześnie od nas
    > oczekuje kulturalnego zachowania sie...
    >
    > a tak pozatym to jest OK

    Cieszymy się twoim szczęściem.

    p. m.

  • 3. Data: 2007-08-01 15:22:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f8q2je$pjd$1@inews.gazeta.pl Kurek 6
    <k...@g...pl> pisze:

    > szef przekrzykuje wszystkich, krzyczy i jak chce coś powiedzieć to
    > przerywa wszystkim, nawet rozmowy telefoniczne; jednocześnie od nas
    > oczekuje kulturalnego zachowania sie...
    No i co?

    > a tak pozatym to jest OK
    Fajnie.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2007-08-01 19:50:19
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    O czasie 2007-08-01 15:42, taki ktos jak Kurek 6 napisac raczyl:
    > szef przekrzykuje wszystkich, krzyczy i jak chce coś powiedzieć to przerywa
    > wszystkim, nawet rozmowy telefoniczne; jednocześnie od nas oczekuje
    > kulturalnego zachowania sie...
    >
    > a tak pozatym to jest OK

    "Byliśmy ostatnio z żoną proszę pana...
    W Hali Mirowskiej...
    Yyyy... Gdzie ja miałem aparat ZORKĘ 5...
    I zrobiłem kilka zdjęć..."

    Waldek

  • 5. Data: 2007-08-01 21:00:23
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Kurek 6 wrote:

    > szef przekrzykuje wszystkich, krzyczy i jak chce coś powiedzieć to
    > przerywa wszystkim, nawet rozmowy telefoniczne; jednocześnie od nas
    > oczekuje kulturalnego zachowania sie...

    Po prostu masz szefa buraka. Olej go. Jeśli lubi krzyczeć to niech sobie
    pokrzyczy. Co będziesz żałował dla chłopaka ;)