PracaGrupypl.praca.dyskusje › nadgodziny - dyżury

  • 1. Data: 2007-08-01 12:39:59
    Temat: nadgodziny - dyżury
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    http://wiadomosci.onet.pl/1581572,0,0,29827,przeglad
    .html

    Pytanie: czemu ten urlop jest bezpłatny? Dotąd wydawało mi się że
    nadgodziny są albo płacone, albo ekwiwalent zapłaty w postaci wolnego
    czasu, za który jednak otrzymuje się wynagrodzenie.

    Czy mi się źle wydawało?

    p. m.

  • 2. Data: 2007-08-01 16:28:59
    Temat: Re: nadgodziny - dyżury
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2007.08.01.12.39.13@gmail.com mvoicem
    <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > nadgodziny są albo płacone, albo ekwiwalent zapłaty w postaci wolnego
    > czasu, za który jednak otrzymuje się wynagrodzenie.
    Nie. Z informacji zawartych w treści artykułu wynika, że dyrektorzyna-bałwan
    po prostu łamie prawo.
    http://42.pl/u/tuL
    Chyba, że w służbie zdrowia obowiązują jekieś inne niż KP, nieznane mi
    uregulowania prawne.

    --
    Jotte