PracaGrupypl.praca.dyskusjeszansa na zatrudnienie absolwenta › szansa na zatrudnienie absolwenta
  • Data: 2002-09-24 23:11:12
    Temat: szansa na zatrudnienie absolwenta
    Od: "Rodek" <r...@p...onet.plnospam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chcialbym sie dowiedziec, czy wogole ktos zatrudnia absolwentow dziennych
    studiow bez doswiadczenia, zaraz po studiach. Wieksosc ogloszen dotyczy
    ludzi z doswiadczeniem, a te bez, to do pracy nie potzeba wyzszego, wiec nie
    rozumiem jak ktos ma doswiadczenie zdobyc.
    Moze mi ktos napisze gdzie szukac takich posad, skoro w ogloszeniach nie ma.

    Jestem po informatyce, niby taki super kierunek, ale kazdy chce
    doswiadczenia i nie obchodza ich talenty, to co sie samodzielnie wykonalo
    (brak portfolio komercyjnego), zaangazowanie (ktore moge jedynie udowodnic
    na okresie probnym), wielka chec nauki, minimalne wymagania finansowe itp.

    Z gory dzieki za odpowiedzi, nawet te opryskliwe, ze jestem dupa itp. skoro
    nie mam pracy, a po informatyce. A no i jeszcze jedno, jestem z Rzeszowa, a
    tu nie ma za wiele miejsca na takich jak ja.
    A na wyprowadzke to mnie nie stac.

    Pozdrawiam
    Rodek