PracaGrupypl.praca.dyskusjeszansa na zatrudnienie absolwenta › Re: szansa na zatrudnienie absolwenta
  • Data: 2002-09-25 09:24:44
    Temat: Re: szansa na zatrudnienie absolwenta
    Od: "HuRa" <r...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bralem udzial w duzym projekcie
    > dla uczelni, robionym pod oraclem, rozpoczynajacym sie od analizy
    > przeplywow a konczacym na kodowaniu interfejsu WWW do aplikacji,
    > troche juz pisalem w php z bazą mysql, asp, sieci nie sa dla mnie
    tajemnica,
    > arch. PC znam od wczesnych modeli XT itd. itd. Duzo sie sam ucze, ale nie
    > jest to poparte przez doswiadczenie.

    Jak to nie poparte przez doswiadczenie ? A ten projekt na Oraclu ?
    To, ze nie realizowales go w firmie a na uczelni przeciez nie oznacza,
    ze sie nie liczy. Ja bym zaraz wpisal to w rybryce doswiadczenia
    w CV.
    A tak w ogole to moze napisalbys jakie byly zalozenia tego projektu ?
    Wlasnie zaczynam nauke Oracla na uczelni i moze bysmy
    zrobili cos podobnego ? Ale to moze juz na priva
    r...@w...pl
    coby sie inni nie stresowali. Im wiecej informacji tym lepiej.
    Rafal