PracaGrupypl.praca.dyskusjeszansa na zatrudnienie absolwenta › Re: szansa na zatrudnienie absolwenta
  • Data: 2002-09-25 05:53:11
    Temat: Re: szansa na zatrudnienie absolwenta
    Od: "Piotr Sarnecki" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie pracuje student dzienny informatyki i absolwent dziennych bez
    praktyki. Ten student pracujące jest super fachowcem, ten po studiach bez
    doświadczenia nie potrafi nawet tego co napisał w CV. Nawet nie umie
    pracować, czyli robić tego, czego na studiach nie uczą. Myślę, że praspałeś
    trochę czasu. Świat się zmienia, a ty ponosisz tego konsekwencje.

    PS