PracaGrupypl.praca.dyskusje › sygnity warszawa

  • 1. Data: 2008-07-15 13:40:40
    Temat: sygnity warszawa
    Od: "info" <p...@w...pl>

    jak sie pracuje w warszawskim oddziale sygnity? (stanowiska IT) jaka
    atmosfera? pieniadze? czy duzo nadgodzin i siedzenia po nocach?

    jakie firmy w wawie polecacie jako dobrych pracodawcow (najlepiej z dzialki
    tworzenie oprogramowania, consulting it)?

  • 2. Data: 2008-07-17 06:46:05
    Temat: Re: sygnity warszawa
    Od: karp <k...@D...pl>

    info pisze:
    > jak sie pracuje w warszawskim oddziale sygnity? (stanowiska IT) jaka
    > atmosfera? pieniadze? czy duzo nadgodzin i siedzenia po nocach?

    z Sygnity raczej ludzie uciekaja ze wzgledu na zarobki - i niepewna
    kondycje firmy. Warto poczekac az ta firma troche przestanie sie chwiac
    (mam szpiega w srodku, zone :) )

    > jakie firmy w wawie polecacie jako dobrych pracodawcow (najlepiej z dzialki
    > tworzenie oprogramowania, consulting it)?

    Samsunga unikaj, Mobica tez. Pieniadze slabe, masa wysiadywania jajek
    wieczorami (nie opinie, a wlasne doswiadczenie).

    polecam VeriFone (jesli placisz karta, to raczej na pewno ich
    terminalem): praca spokojna i stawki b. przyzwoite.

    dolacze sie z moim pytaniem: co sadzicie o Asseco? nie wiem czy isc czy
    nie isc tam.

    --
    --===karp===--

  • 3. Data: 2008-07-17 08:51:26
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > z Sygnity raczej ludzie uciekaja ze wzgledu na zarobki - i niepewna
    > kondycje firmy. Warto poczekac az ta firma troche przestanie sie chwiac
    > (mam szpiega w srodku, zone :) )

    jakiego rzedu zarobki na reke oferuje sygnity? na umowe o prace czy inne
    formy?

    > polecam VeriFone (jesli placisz karta, to raczej na pewno ich terminalem):
    > praca spokojna i stawki b. przyzwoite.

    polskiej strony nie znalazlem, natomiast na globalnej nie ma zadnych ofert
    pracy w pl :(

    przyzwoite tzn? ;)

  • 4. Data: 2008-07-17 09:07:52
    Od: karp <k...@D...pl>

    info pisze:

    > jakiego rzedu zarobki na reke oferuje sygnity? na umowe o prace czy inne
    > formy?

    dowolne rodzaje umow, tam jest swoboda. nie oplaca sie tam byc
    szeregowym klepaczem: od 3.5k netto w gore, ale nie jakos specjalnie
    wysoko. Klepaczow to ci u nich dostatek, bo sa otwarci na studentow,
    praktykantow itp.
    Znam pare dosyc marnych technicznie osob, ktore nie dostawszy sie gdzie
    indziej poszly do Sygnity.

    > polskiej strony nie znalazlem, natomiast na globalnej nie ma zadnych ofert
    > pracy w pl :(
    > przyzwoite tzn? ;)

    nie rekrutuja z ulicy, wyszukuja doswiadczonych ludzi samodzielnie. ale
    pytajac w HRowniach mozna o ich ofertach uslyszec.

    napisz na priva jak rozumiesz slowo "przyzwoite", a ja odpowiem Ci czy
    jestes blisko prawdy.

    --