PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nask

  • 1. Data: 2008-07-15 08:44:30
    Temat: Nask
    Od: "Drox87" <g...@o...pl>

    witam serdecznie,
    bardzo prosze o opinie na temat firmy Nask (chodzi mi glownie o siedzibe
    wroclawska). Czy są dobrym pracodawca? Byłabym wdzięczna również za
    informacje o zarobkach.
    Pozdrawiam
    Katarzyna

  • 2. Data: 2008-07-15 10:29:42
    Temat: Re: Nask
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Drox87 pisze:
> [...]
    > bardzo prosze o opinie na temat firmy Nask (chodzi mi glownie o siedzibe
    > wroclawska). Czy są dobrym pracodawca? Byłabym wdzięczna również za

    A gdzie Nask ma siedzibe we wrocławiu ?

  • 3. Data: 2008-07-15 10:31:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    smerf napisał(a):

    > A gdzie Nask ma siedzibe we wrocławiu ?

    Tu: http://www.nask.pl/run/n/kontakt-mapa-wroclaw

    j.

  • 4. Data: 2008-07-15 10:50:18
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    januszek pisze:

    > Tu: http://www.nask.pl/run/n/kontakt-mapa-wroclaw
    >
    > j.

    Dzieki wlasnie tam dotarlem, az sie zdziwielem ze sa na miejscu.
    A wszelkie spotkania partnerów organizuja w Warszawie, mogliby tu na miejscu, ehh.