PracaGrupypl.praca.dyskusje › Skarga do PiP

  • 1. Data: 2008-07-15 13:46:24
    Temat: Skarga do PiP
    Od: " Ania" <p...@g...pl>

    Witam

    Czy można złożyć skargę do PiP drogą mailową?

    Pozdrawiam Ania

  • 2. Data: 2008-07-15 14:27:13
    Temat: Re: Skarga do PiP
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5i9ng$hr$1@inews.gazeta.pl Ania

    > Czy można złożyć skargę do PiP drogą mailową?
    To nawet nie chce ci się do nich zadzwonić i o to spytać?
    Ehh...

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-07-15 15:00:41
    Od: "Spirit Horse" <s...@w...pl>

    oczywiście że można
    trzeba tylko podać dane osobowe i
    zwykły adres by dostać odpowiedz
    brak danych osobowych moze spowodować wrzucenie
    pisma do kosza... eufemistycznie to się nazywa "bez nadania biegu" ;-))

  • 4. Data: 2008-07-15 15:08:41
    Od: " " <p...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > To nawet nie chce ci się do nich zadzwonić i o to spytać?
    > Ehh...

    Skoro nie zadzwoniłam tzn. a napisałam tutaj tzn. że mam jakiś powód. Na
    prste pytanie oczekuję konkretenej odpowiedzi. Jeżeli jej nie znasz to nie
    odpisuj głupio bo chyba nie o to chodzi. No, chyba ze Ci się bardzo nudzi....

    Dzisiaj jest dzień bez komórki. Widzisz, nie jestem leniwa.

  • 5. Data: 2008-07-15 15:09:50
    Od: " Ania" <p...@g...pl>

    Spirit Horse <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > brak danych osobowych moze spowodować wrzucenie
    > pisma do kosza... eufemistycznie to się nazywa "bez nadania biegu" ;-))

    Dzięki za info. Wyślę skarę właśnie w taki sposób. Będzie szybciej i taniej :)

  • 6. Data: 2008-07-15 15:16:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5iehm$1qc$1@nemesis.news.neostrada.pl Spirit Horse
    <s...@w...pl> pisze:

> [...]
    > brak danych osobowych moze spowodować wrzucenie
    > pisma do kosza... eufemistycznie to się nazywa "bez nadania biegu" ;-))
    Dziecko neostrady - czytajże ze zrozumieniem.
    Zasugerowałem telefon do PIPy celem dowiedzenia się u źródła czy można
    skargę złożyć używając e-maila zamiast klepać na grupę.
    BTW - weź sobie skonfiguruj tego swojego ałtluka prawidłowo i pisz jak
    człowiek - odpowiedź pod cytatem, a nie nad, tnij co zbędne itp.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-07-15 15:29:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g5iehp$pus$1@inews.gazeta.pl
    p...@g...pl <p...@g...pl> pisze:

    > Skoro nie zadzwoniłam tzn. a napisałam tutaj tzn. że mam jakiś powód.
    To twoja sprawa.

    > Na
    > prste pytanie oczekuję konkretenej odpowiedzi.
    Guzik mnie obchodzi czego oczekujesz.
    To jest grupa dyskusyjna.

    > Jeżeli jej nie znasz to
    > nie odpisuj głupio bo chyba nie o to chodzi.
    Nie piszę do ciebie tylko do grupy. Nie rozumiesz zasady działania
    niemoderowanej grupy dyskusyjnej. Piszesz i tym samym poddajesz się
    publicznej, dowolnej ocenie wykwitów swego "umysłu". Koniec, kropka.

    > No, chyba ze Ci się bardzo
    > nudzi.... Dzisiaj jest dzień bez komórki.
    Ooo, matko boska, toż to poważna sprawa... ;)
    Tylko widzisz, tu chodzi o nieużywanie _telefonów_ komórkowych (notabene
    głupawy happening), a nie o nieużywanie _szarych_ komórek.
    A może masz nieustający dzień bez komórki?

    > Widzisz, nie jestem leniwa.
    Fakt. Teraz bym to już zupełnie inaczej nazwał.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2008-07-15 16:15:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    napisał(a):

    [...]

    > Skoro nie zadzwoniłam tzn. a napisałam tutaj tzn. że mam jakiś powód.

    Nie masz uszu a miast tego cztery ręce co powoduje, że lepiej Ci się
    klika niż używa telefonu? Oczywiście potrafimy to zrozumieć... ;P

    j.

  • 9. Data: 2008-07-16 09:15:05
    Od: Z Podziewski <z...@n...co.uk>

    Skargi przysłane e-mailem są załatawiane tak jak te, które zostały
    przysłane snail-mail'em, jednak Spirit Horse ma rację w tym sensie, że
    bez podania adresu pocztowego skarga nie zostanie rozpatrzona.

    Wysłanie wniosku mailem jest może szybsze i tańsze, ale odradzam ten
    sposób. Proponuję wysłanie listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru. Bardziej prawdopodobne wtedy będzie załatwienie sprawy w ciągu
    miesiąca. Zdarza się, że termin załatwienia jest przesuwany. Jednak
    wtedy zainteresowany jest informowany o przedłużeniu terminu. Co do
    zwrotnego potwierdzenia odbioru... Poczty traktują je dość zabawnie w
    odnienieniu do firm, czy instytucji. Bywa tak, że cała korespondencja
    jest wydawana bez sprawdzenia, czy przy kopertach jest ZPO i wtedy to
    już tylko dobra wola adresata, że zwraca przy okazji następnej wyzyty
    na poczcie kartoniki ZPO. Piszę to na podstawie doświadczenia, kilka
    razy zdarzyło mi się taką sytuację zaobserwować. Jest to jednak już
    problem poczty, nie wysyłającego. :-)

    Pozdrawiam,

    --
    Z Podziewski

  • 10. Data: 2008-07-18 12:37:48
    Od: "aser" <t...@s...poczta.fm>

    Zapewne Twoje dane wyciekną jeżeli osoba kontrolowana bardzo będzie chciała
    wiedzieć kto za tym stoi , przypadek nie odosobniony z wyciekiem danych .