PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurs czy studia podyplomowe?

  • 1. Data: 2008-07-14 18:41:33
    Temat: kurs czy studia podyplomowe?
    Od: "eXOr" <e...@o...pl-nospam>

    Czesc, zastanawiam sie co by bylo lepsze:

    kurs dla ksiegowych:
    http://www.cosz.skwp.pl/index.php?tid=89&documentNam
    e=szkolenieSzczegol
    192 godz, 4100zl

    czy tez studia podyplomowe:
    http://www.cosz.skwp.pl/Jednoroczne,Studia,Podyplomo
    we,Finanse,i,Rachunkowos
    c,Przedsiebiorstw,,1529.html
    301 godz, 5300zl

    posiadam dyplom mgr matematyki i chcialbym zdobyc wiedze z zakresu
    ksiegowosci.

    dzieki+pzdr, e
    www.liveboxtp.ath.cx

  • 2. Data: 2008-07-14 20:28:51
    Temat: Re: kurs czy studia podyplomowe?
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > Czesc, zastanawiam sie co by bylo lepsze:

    Ja zawsze stawiam na studia. Co by nie mowic studia, to jednak studia. Inna
    sprawa, ze ja bym wolal na jakiejs renomowanej uczelni, a z taka ten osrodek
    mi sie nie kojarzy. Tym bardziej, ze okolo 5 tys. to juz nie jest tak malo.
    Nie ma jakis fajnych podyplomowych np. na SGH?

  • 3. Data: 2008-07-15 07:40:38
    Od: "Rafaello" <z...@i...pl>

    Nie wiem czy nie lepiej zrobić najpierw kurs rachunkowości podstawowy za
    kilkaset złotych.
    Poznasz podstawy i zobaczysz czy ci się to podoba. Potem możesz zrobić sobie
    kurs samodzielnego księgowego - myśle że do 2 tys. spokojnie znajdziesz
    taki. A podyplomowe zupełnie potem dlatego, że podyplomowe z finansów i
    rachunkowości miewają różne programy i bedzie już troszke więcej wiedział
    szukając czego faktycznie potrzebujesz. Dodam, że podyplomowe studia z tej
    dziedziny bez jakiegoś przygotowania nie dadzą ci zbyt wiele.
    I nie musi to być SGH czy i nne super-hiper papierki. Jak chcesz sie nauczyć
    to nie ma wiekszego znaczenia miejsce :)

  • 4. Data: 2008-07-15 13:09:57
    Od: "info" <p...@w...pl>

    > I nie musi to być SGH czy i nne super-hiper papierki. Jak chcesz sie
    > nauczyć
    > to nie ma wiekszego znaczenia miejsce :)

    jak sie chcesz nauczyc to nie musi to byc SGH, mozna nawet nauczyc sie
    samemu, ale jak pozniej szukac pracy to firmy patrza na dobre papierki ;)

  • 5. Data: 2008-07-17 00:05:43
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Tue, 15 Jul 2008 15:09:57 +0200, "info" <p...@w...pl>
    zakodowal:

    >jak sie chcesz nauczyc to nie musi to byc SGH, mozna nawet nauczyc sie
    >samemu, ale jak pozniej szukac pracy to firmy patrza na dobre papierki ;)

    Jak papierki, to tu się liczy praktycznie tylko Licencja MF na
    usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
    Do zdobycia na dwa sposoby:
    1. Odpowiednie studia + odpowiednia praktyka
    2. Zdanie egzaminu ministerialnego (można przygotować się samemu,
    można chodzić na kursy) - zdawalność, z informacji znalezionych w
    necie, 22-36%
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded