PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiąznie umowy o prace i kwestie z tym związane

  • 1. Data: 2008-07-15 11:55:16
    Temat: Rozwiąznie umowy o prace i kwestie z tym związane
    Od: "sop" <s...@o...pl>

    Witam!!!

    Pracuje w firmie 1 rok i 4 miesiące. Dostałem lepszą propozycje pracy, którą
    miałbym zacząc od 1.08.2008, także chciałem rozwiązac umowe z obecnym
    pracodawcą bez okresu wypowiedzenia w ten dzień w którym składam pismo chce byc
    ostatni dzień w pracy. Czy tylko porozumienie stron? Co jeśli pracodawca bedzie
    chciał mnie na złośc zatrzymac?

    Druga kwestia związana jest z samochodem słuzbowym. Samochod jest uderzony, nie
    z mojej winy, czekam na naprawe. Czy moge zdac taki samochod, czy pracodawca
    moze mnie zmusic do tego zebym pracowal tak długo jak bedzie samochod
    naprawiany?

  • 2. Data: 2008-07-15 13:12:08
    Od: "info" <p...@w...pl>

> [...]
    > chce byc
    > ostatni dzień w pracy. Czy tylko porozumienie stron? Co jeśli pracodawca

    tylko porozumienie stron, ewentualnie porzucenie pracy i tzw. dyscyplinarka
    (odradzam)

> [...]
    > pracodawca
    > moze mnie zmusic do tego zebym pracowal tak długo jak bedzie samochod

    mozesz zdac taki, inna sprawa pozostaje jak to zostanie rozliczone i kto
    zaplaci za naprawe, utrate wartosci itd.

    na pewno warto sporzadzic solidny protokol zdania pojazdu z dokladnym!!!
    opisem stanu

  • 3. Data: 2008-07-15 13:36:11
    Od: "sop" <s...@o...pl>

> [...]
    > zaplaci za naprawe, utrate wartosci itd.
    >
    > na pewno warto sporzadzic solidny protokol zdania pojazdu z dokladnym!!!

    Naprawa bedzie z PZU, już są wszystkie formalnosci załatwione, sprawa sie
    przeciąga bo firma naprawacza czeka na częsci, czy jeśli auto bedzie w naprawie
    także moge je zdac?

  • 4. Data: 2008-07-15 18:29:05
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    sop pisze:
    > Co jeśli pracodawca bedzie
    > chciał mnie na złośc zatrzymac?

    Złe rozumowanie: pracodawca nie zrobi ci nazłość tylko skorzysta ze
    swojego prawe.

  • 5. Data: 2008-07-17 00:09:45
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Tue, 15 Jul 2008 15:12:08 +0200, "info" <p...@w...pl>
    zakodowal:

    >tylko porozumienie stron,

    Nie tylko. Strony mogą skrócić okres wypowiedzenia (i pozostaje to
    rozwiązanie w trybie wypowiedzenie a nie porozumienie)

    >mozesz zdac taki, inna sprawa pozostaje jak to zostanie rozliczone i kto
    >zaplaci za naprawe, utrate wartosci itd.

    A to zależy od umowy cywilno-prawnej zawartej między pracodawcą a
    pracownikiem określającej zasady korzystania z samochodu służbowego i
    zakres odpowiedzialności. Możliwe, że też jakiś regulamin w tym
    zakresie został wprowadzony.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded