PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiadectwo pracy - dwustronne

  • 1. Data: 2011-11-08 21:21:29
    Temat: swiadectwo pracy - dwustronne
    Od: maly_mis <m...@m...pl>

    hej!

    moze smieszne pytanko - mam swiadectwo pracy wystawione na dwoch
    stronach a4 (a wlasciwie na dwoch kartach jednostronnych)

    na drugiej stronie sa podpisy, pieczatki itd (plus oczywiscie punkty,
    ktore nie zmiescily sie na pierwszej stronie)

    na pierwszej sa same punkty

    i pytanie - czy na pierwszej stronie tez powinna byc jakas parafka?
    podpis? pieczec (sa tylko wydrukowane dane firmy)?

    niby drobiazg, ale by mi sie ktos za 10 lat nie przyczepil, ze
    swiadectwo nie jest ok

    jak sadzicie warto sobie zawracac glowe i jechac do firmy z prosba o
    jakas parafke czy nie? (pewnie nie zalatwie tego od reki, bo nie wiem,
    czy uda mi sie zlapac osobe, ktora moze parafowac pierwsza strone)

    (zaskoczylem dopiero jak odebralem swiadectwo :( )

    pzdr

  • 2. Data: 2011-11-08 21:52:35
    Temat: Re: swiadectwo pracy - dwustronne
    Od: Stach <s...@f...pl>

    W dniu 2011-11-08 22:21, maly_mis pisze:

    > niby drobiazg, ale by mi sie ktos za 10 lat nie przyczepil, ze
    > swiadectwo nie jest ok

    Zepnij sobie zszywaczem i już będzie "git".

    Stach

  • 3. Data: 2011-11-09 20:52:40
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Stach" <s...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Zepnij sobie zszywaczem i już będzie "git".
    >
    > Stach

    ja bym poprosił o parafkę, albo niech drukną na jednej kartce.

  • 4. Data: 2011-11-19 17:44:09
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > podpis? pieczec (sa tylko wydrukowane dane firmy)?
    >
    > niby drobiazg, ale by mi sie ktos za 10 lat nie przyczepil, ze swiadectwo

    To nie jest dokument w wolnym obiegu. Jest pod nadzorem sporządzającego i
    otrzymującego. Jego wartość polega na wypisaniu danych potrzebnych do
    emerytury i może do czegoś. Prawie każdy średnio rozgarnięty drukarz
    pieczątkę może zrobić od ręki, a podpisać może ktokolwiek i co z tego. Kto
    był urzędnikiem to wie, żewprowadzenie nieprawidłowych pieniędzy, czy
    dokumentów nawet w niedużej ilości jest od razu widoczne i powoduje stosowne
    działania.

  • 5. Data: 2011-11-27 17:39:53
    Od: " " <a...@g...pl>

    > i pytanie - czy na pierwszej stronie tez powinna byc jakas parafka?
    > podpis? pieczec (sa tylko wydrukowane dane firmy)?

    jak to czytałam na pl.soc.prawo pieczątka nie ma żadnej mocy prawnej, słuzy do
    szybkiego pisania.
    Kto nie wierzy sprawdza u wystawcy.

    Pozdrawiam
    Anna GA