PracaGrupypl.praca.dyskusje › prawo jazdy (#003)

  • 1. Data: 2011-11-07 15:03:08
    Temat: prawo jazdy (#003)
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    no zaczyna się, Tusk wysłał do podległych służb pismo, że przeprowadzony
    zostanie egzamin z umiejętności prowadzenia samochodu i znajmości "Prawa o
    ruchu drogowym", w przypadku niezdania zakazane będzie prowadzenie samochodu
    służbowego...

    Tusk zapraszam osobiście, pokażę Ci jak parkuję bokiem na ręcznym samochodem
    służbowym...

  • 2. Data: 2011-11-11 17:24:56
    Temat: Re: prawo jazdy (#003)
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    warszawka się obruszyła, a to pedały

  • 3. Data: 2011-11-15 17:30:37
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    chłopcy z plaftormy zaperzyli się, że tera będą zmieniać ustawy...
    że niby przeciwko PiSowcom...

    spoko ja już kamieni nazbierałem... pedały.

  • 4. Data: 2011-11-17 20:46:26
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > spoko ja już kamieni nazbierałem... pedały.

    Zostaw namiar na siebie - ja się z tobą zmierze. Cwelu.

  • 5. Data: 2011-11-18 18:45:17
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    wszelkie dane tych co nie głosowali na Platformę Europejską są publicznie
    dostępe, jak to w globalnej wiosce...

    P.S.
    zwarłem pośladki i jestem gotowy... Tusk dawaj tą reformę!!!

  • 6. Data: 2011-11-18 20:50:09
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> wrote in message
    > wszelkie dane tych co nie głosowali na Platformę Europejską są publicznie
    > dostępe, jak to w globalnej wiosce...
    >
    > P.S.
    > zwarłem pośladki i jestem gotowy... Tusk dawaj tą reformę!!!

    Lepiej je rozluźnij. I umyj dupę.

  • 7. Data: 2011-11-19 11:30:35
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ale przed czy po reformie?

  • 8. Data: 2011-11-19 15:34:28
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    Zanim twoj kolega psychiczny jarek napuści swoich przyjaciół kiboli żeby
    przegwintowali ci odbyt

  • 9. Data: 2011-11-20 12:44:47
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    wydaje mi się, że po ekspoze premiera wszyscy wyborcy platformy europejskiej
    powinni dobrowolnie zrzec się swoich emerytur...

  • 10. Data: 2011-11-20 12:52:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > wydaje mi się, że po ekspoze premiera wszyscy wyborcy platformy
    > europejskiej powinni dobrowolnie zrzec się swoich emerytur...

    "Poprzyj partię czynem, umrzyj przed terminem" nabiera nowego,
    nowoczesnego, praktycznego znaczenia.

    Wbrew pozorom plany premiera mają swoje zalety. W końcu może dotrze do
    ludzi, że system emerytalny w Polsce jest bankrutem.

    Dziwię się tylko, że nikt nie używa argumentu, że "Tusk chce wysłać
    emerytów do gazu", tak jak się to zazwyczaj robi, próbując ośmieszyć
    całkowitą likwidację ZUS (paradoksalnie, pomysł likwidacji ZUS nie
    pozbawia ubezpieczonych dotychczasowych praw nabytych).

    Zatem: likwidacja ZUS - be, be, Korwinowski pomysł, emeryci do gazu.

    Podnoszenie wieku emerytalnego - 67 lat, 70 lat... - "słuszną linię ma
    nasza partia".

    --
    Liwiusz