PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiadectwo pracy - dwustronne › swiadectwo pracy - dwustronne
    From: maly_mis <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: swiadectwo pracy - dwustronne
    Date: Tue, 08 Nov 2011 22:21:29 +0100

    hej!

    moze smieszne pytanko - mam swiadectwo pracy wystawione na dwoch
    stronach a4 (a wlasciwie na dwoch kartach jednostronnych)

    na drugiej stronie sa podpisy, pieczatki itd (plus oczywiscie punkty,
    ktore nie zmiescily sie na pierwszej stronie)

    na pierwszej sa same punkty

    i pytanie - czy na pierwszej stronie tez powinna byc jakas parafka?
    podpis? pieczec (sa tylko wydrukowane dane firmy)?

    niby drobiazg, ale by mi sie ktos za 10 lat nie przyczepil, ze
    swiadectwo nie jest ok

    jak sadzicie warto sobie zawracac glowe i jechac do firmy z prosba o
    jakas parafke czy nie? (pewnie nie zalatwie tego od reki, bo nie wiem,
    czy uda mi sie zlapac osobe, ktora moze parafowac pierwsza strone)

    (zaskoczylem dopiero jak odebralem swiadectwo :( )

    pzdr